• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

crm

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Hi guys,

Iemand ervaring met crm platform? Ben op zoek naar een "simpele" contact database om gegevens van cliënten in te stoppen. Dat moet geen high tech ding zijn... eens de gegevens van clienten hier inzitten, kan die data dan gebruikt worden om lijstjes (naar excel bv) te trekken, mailings te doen (vanuit het platform zelf mag, maar niet noodzakelijk zolang je kan exporteren). Het zou wel leuk zijn mocht je bij het exporteren van data bv een bepaalde template kunnen kiezen die de bepaalde gegevens en opmaak bevatten?
Misschien iets met een outlook/exchange, AD connector....
Ik zie wel een paar spulletjes op joomla draaien, maar misschien zijn er nog andere goeie dingen op de markt (die daarbovenop geen fortuin kosten :))

Anyhow, bedankt alvast voor jullie suggesties!
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
ToothLess zei:
Ik zie wel een paar spulletjes op joomla draaien, maar misschien zijn er nog andere goeie dingen op de markt (die daarbovenop geen fortuin kosten :))
Joomla is goed voor een basis site, maar voor ingewikelder dien je toch eens naar andere dingen te kijken, zoals bijvoorbeeld drupal. https://www.drupal.org/project/crm_core

Dit is een set modules die CRM mogelijk maken binnen drupal.. op deze manier heb je de flexibiliteit van drupal en de kracht van crm :).

Heb het zelf niet getest, maar kan je wel lokaal opzetten
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
FileMaker database'ke? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
demon zei:
Joomla is goed voor een basis site, maar voor ingewikelder dien je toch eens naar andere dingen te kijken, zoals bijvoorbeeld drupal. https://www.drupal.org/project/crm_core

Dit is een set modules die CRM mogelijk maken binnen drupal.. op deze manier heb je de flexibiliteit van drupal en de kracht van crm :).

Heb het zelf niet getest, maar kan je wel lokaal opzetten
263a.png
oh maar joomla kan ook ingewikkeld als je wil hoor - heb drupal jaren terug een paar maal gebruikt, maar ja,,, joomla kende ik dan al etc,,, enfin, misschien toch maar eens herbekijken en zien wat die module doet, merci!

Ik zie dat er op de synology nas ook sugarcrm en vtigercrm staat, maar precies wel oude versies van die dingen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
broodro0ster zei:
FileMaker database'ke? :p
of access kan ook nog ! edde iets liggen al kant en klaar?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
FileMaker heeft wel een contacts database in z'n voorbeeldjes zitten.
Ge kunt de trial versie eens downloaden om te zien of het wat is.

Exportjes maken naar Excel of csv en dergelijke is makkelijk met FileMaker.
Een gepersonaliseerd mailke kunde daar ook mee versturen, maar voor mailings zou ik dat nu eerlijk gezegd niet gebruiken. Al ist wel mogelijk.

En access kunde natuurlijk ook eens proberen. Alst niet ingewikkeld moet zijn, zou ik niet met Joomla enzo beginnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator: