• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Digitale foto troubles

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.686
210
73
Skank zei:
Zit nu te kijken naar owncloud voor op de server Stel de server is in sleep modus, zou die wakker worden als je wil syncen vanaf je phone?


> Hangt af van je NAS, denkelijk wel. Hij zal wel "in gang" schieten als er requests komen. > Nu moet je mogelijks wel iets van time-out tuning doen zodat je applicatie dan na X seconden geen error geeft en gewoon wat langer wil wachten tot de backend storage "up" is.



Ik zit te denken om het dan niet enkel daarvoor te gebruiken maar ook voor mn agenda en contacts en mss meer.. En dan weg van google en dropbox Maar dan moet mn server wel 24/24 aanstaan, of mss toch niet...


> Een sync kan ook in 1 richting hoor. Geen probleem. Je kant perfect aangeven of je ook wil dat bestanden die je wegdoet op de "source" (= telefoon) dan ook weg moeten op je target (= NAS) of juist net niet !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
aha, zal het gewoon es testen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ik ben er nog altijd niet uit. Misschien moet ik enkel met dropbox werken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Vermits het met tel niet meer mogelijk is om mass usb storage te doen, is enige optie rooten om terug te halen Maar als je root, ben je dan ook niet alles kwijt? Dan ist helemaal te laat toch? Dus ik had hem voordien geroot moeten hebben?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Mmm zodra je een foto trekt kan je die uploaden naar dropbox Echter dan verlies je wel aan kwaliteit, want die is maar 700 kb bij wijze v spreken tov de volledige file.. Ku nje dit aanpassen?
 
Laatst bewerkt door een moderator: