• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

dolby atmos himedia q10 pro

28 jun 2016
30
0
9
Goedennacht mensen,

Ik heb een onky tx rz800, echter licht dolby atmos niet op als ik een dolby atmos bestand afspeelt via de himedia player. Hoe kan dit? Mijn onkyo ondersteund dolby atmos, en heb alle audio formaten op directe decodering gezet, zodat mijn receiver gelijk het originele bestand zou moeten weergeven. Hoop dat iemand me kan helpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
je moet effectief een atmos opstelling hebben eerdat de receiver dit gaat aanpakken , dus ofwel 5.1(2).2 of 7.1(2).4(2)dan gaat deze wel oplichten , bij een andere setup gaat hij enkel true hd aanpakken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
ilstino zei:
je moet effectief een atmos opstelling hebben eerdat de receiver dit gaat aanpakken , dus ofwel 5.1(2).2 of 7.1(2).4(2)dan gaat deze wel oplichten , bij een andere setup gaat hij enkel true hd aanpakken
Bij mijn Denon X4100 is dit niet nodig. Misschien is bij Onkyo wel anders... Ik kan wel nog wisselen tussen Atmos en True HD, dus misschien moet je eens op het knopje drukken waar je kunt kiezen tussen True HD, stereo, etc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
ik weeet dat dit bij pioneer en yamaha ook niet werkt , dus mss enkel bij d&m
 
Laatst bewerkt door een moderator:
28 jun 2016
30
0
9
Dank je wel lieve mensen. Heb het al uitgevonden. Heb gewoon in het setup menu mijn speaker opstelling op 5.1.2 gezet dan ligt het op. Desondanks ik toch maar 5 speakers hebt. En dan klinkt het al erg lekker. Ben ook wel benieuwd naar dts x. Weet iemand een film om te downloaden waar dts x in zit? Want in london has fallen is de dts x eruit gehaald in de download
 
Laatst bewerkt door een moderator: