• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

DUNE Topic

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Plaats hier al je Dune geralenteerde vragen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Nieuwe beta 5 is uit voor de Dune Base 3D....lost in ieder geval al het DTSHD-MA probleem op, probleem films spelen nu zonder storingen af!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

laserlord

New Member
20 nov 2013
22
0
4
Net een Dune BD Prime 3.0 in huis gehaald. Nieuwste software erop en regio vrij software mod, ging allemaal super eenvoudig en snel. Het lijkt erop dat dit de meest stabiele en uitgebreide media player is die ik ooit gehad heb. Mooi, aanrader !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Ben ook al enkele jaartjes een tevreden gebruiken van de Prime 3.0 Ik lig niet echt wakker van alle "eye-candy" die vb XMBC kan weergeven en verkies liever iets dat altijd zowat alles kan afspelen zonder zever, en de Prime 3.0 is zo'n toestel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Zeker weten dat de dune een prima apparaat is. Ben er al lang heel tevreden van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

laserlord

New Member
20 nov 2013
22
0
4
'K was een popcorn liefhebber, maar nu ga ik liever vreemd met de dune. Een pak stabieler en sneller. En de ingebouwde region free blu ray is mooi meegenomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Hier ook al jaren een dune, speelt gewoon alles af zonder zever.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Hier ook nog altijd tevreden van de Dune. Heeft even te koop gestaan, maar bij nader inzien nog altijd de mediaspeler die ik het meeste gebruik.


Speelt zelfs BD's die mijn Oppo niet lust, zoals Samsara bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Hmm, heb nu een Bluray speler steken en ik heb dus een ISO gemaakt van een Bluray (Michael Jackson - This Is It) zo'n 49GB Echter, de Dune 3.0 is toch niet zo happig om hem af te spelen.   Hij start wel, zegt "Loading..." etc en zie enkele figuurtjes van voortgang maar dan stopt hij er wat mee. Draai de "laatste" BETA denk ik , die van 05/2013.   Iemand die Bluray ISO's gebruikt ? Ik heb de ISO gemaakt op m'n Linux machine en netjes UDF-formaat etc, lijkt me echt wel een "bruikbare" ISO Folderstructuur heb ik nog niet getest. Daar heb ik er enkele van (bv HTForum Demo Disc) en die werkt wel prima natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Waarom willen mensen toch altijd een iso file.

Snap ik niet.

Ik zou dezelde disc eens testen in folderstructuur.

Die zal hij wel pakken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Waarom willen mensen toch altijd een iso file.

Snap ik niet.

Ik zou dezelde disc eens testen in folderstructuur.

Die zal hij wel pakken
Je hebt daar ergens wel een punt hoor, ik wilde effe test-driven met ISO-file. DVD ISO's werken uiteraard prima zonder enig issue al jaar en dag. Zal 'em eens gewoon als folder-versie zetten en kijken. Ik denk ook wel dat ie het gaat doen...heb er ook al andere op die manier staan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Het enige positieve aan een iso denk ik, is dat het 1 file is. Thats it. Maar het vraagt veel meer van een processor omdat deze on the fly de iso moet uitpakken..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davebog

Member
24 mei 2013
124
0
19
Wie gebruikt er yadis op de dune ? Zijn er ervaringen met zappiti ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Ik heb vroeger yadis gebruikt, wat wil je weten?   Heel veel mensen zijn eigenlijk al van een dune afgestapt.. meeste richting htpc (en xbmc)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davebog

Member
24 mei 2013
124
0
19
Htpc heb ik vroeger gehad. Geen tijd om dat te tunen/updaten/... De dune die ik heb in de woonkamer is heel stabiel en speelt alles zonder na te denken. Het enige waar ik aan twijfel is of ik een interface er bovenop zit of gewoon de directorystructuur gebruik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik vond die yadis helemaal niet handig. Nuja ik hou nix bij dus vo mij ni echt een probleem. Maar speler is zo goed en betrouwbaar en zoals je zelf zegt geen update gedoe enz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Als je gewoon file structuur wil houden dan zit je perfect met je dune.

Wil je toch iets v covers is yadis wel het beste vr een dune.. Maar je pc moet hiervoor altijd aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Pardon, PC hoeft helemaal niet altijd aan waar haal je dat ? Amai serieus geheugenverlies Stijn :ph34r:
1f61b.png
  Met YaDIS doe je een export ofwel naar een schijf in de Dune of eraan gekoppeld of naar een NAS.
 
Laatst bewerkt door een moderator: