• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Dune VS Mede8er

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Momenteel gebruik ik een 2009 Mac mini met Plex als mediaspeler. Dit is al een wat ouder model en heeft geen support voor DTS-MA en DTS-HD. Ook HDMI 1.4 wordt niet ondersteund waardoor ik enkel SBS/OU 3D kan afspelen.   Ik zou dit graag wel kunnen en ik denk er aan om een Dune of Mede8er te kopen waar ik een HDD kan insteken. Ik heb echter geen ervaring met die toestellen. Kan iemand mij vertellen wat het verschil precies is tussen beide merken? En welk model raden jullie mij aan?   Vereisten zijn: - Iso's/bdmv's afspelen - 3D support - ingebouwde HDD - gigabit ethernet aansluiting - toegankelijk via netwerk - HD passthrough   Thanks!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Mede8er! Dune was vroeger de way to go! Maar ze blijven achter op de markt. Met mede8er krijg je automatische covers enz Wat wel handig is! Ook bedienbaar met ipad enz, wat dune (nog altijd?) niet kan.   Vermits je een mac mini hebt en plex, is xbmc niets voor jou? of wil je echt kant en klaar   Anders ff wachten op onze M&G
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Mede8er! Dune was vroeger de way to go! Maar ze blijven achter op de markt. Met mede8er krijg je automatische covers enz Wat wel handig is! Ook bedienbaar met ipad enz, wat dune (nog altijd?) niet kan.   Vermits je een mac mini hebt en plex, is xbmc niets voor jou? of wil je echt kant en klaar   Anders ff wachten op onze M&G
263a.png
+1 Inderdaad in vergelijk met de Dune is de Mede8er, the way to go
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Vroeger was het anders Ik heb beide gehad.