• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Epson TW9200W + 4 3D brillen

8 mrt 2014
31
0
9
Schitterende projector van Epson, gekocht bij Home@TheMovies. Eigenlijk enorm tevreden van, maar ik ben toch op zoek naar nét dat ietsje meer voor mijn doeleinden en dan lijkt een Sony een keuze die voor mijn specifieke noden nét beter aansluit. Uiteraard in perfecte staat, gecalibreerd bij levering (en extra calibraties overdraagbaar via dealer). Kan bekeken en afgehaald worden in Oudenaarde, verzending is uiteraard ook mogelijk op kosten/risico koper. Staat ook reeds laatste firmware op met de sterk verbeterde super resolution.

Projector dus nog ruim in garantie (tot maart 2016), alles in originele verpakking. Geleverd met maar liefst 4 3D brillen Epson (twv 100 euro/stuk) zodat je meteen van start kan. Voor alle duidelijkheid: betreft model TW9200W, dus witte behuizing inclusief wireless hdmi.

Vraagprijs: € 2.300 (adviesprijs is € 2.999)

Indien meer info nodig, stuur gerust pm of mail via hans punt vdc at telenet punt be
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Wow je prijs is heftig! Heel heftig eerlijk gezegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
8 mrt 2014
31
0
9
Is dat zo? Ik heb er anders nog een stuk meer voor betaald, en die 3D brillen zijn ook niet gratis he. Heb me gewoon gebaseerd op adviesprijs. Staan héél weinig branduren op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
De prijs is tegenwoordig 2700euro en er is een hele tijd een cashback geweest van 300euro waardoor die nieuw op 2400euro kwam, maar geen idee als die nu nog van toepassing is. Ben je dan niet tevreden met de TW9200? Sinds de nieuwe firmware moet die niet veel onderdoen voor een HW55 volgens mij. Of ga je voor een Sony uit de 4K serie gaan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
8 mrt 2014
31
0
9
Ben er ENORM tevreden van, beeld is echt fenomenaal en 3D is schitterend. Maar ik gebruik hem ondersteboven aan plafond (in living) en vind dat die in 3D echt wel luid is. Ik game ook veel, en op dat vlak presteren de Sony's ook beter (tenzij je de Epson in 'fast' zet wat ook een gedoe is). Maar goed, zal prijs dan op 2.300 zetten (incl de 4 brillen).
 
Laatst bewerkt door een moderator: