• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Film app - My Movies

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
Dag allemaal,

Om mijn films op dvd, Blu-Ray en ultra HD Blu-ray te catalogeren/bij te houden, gebruikte ik de app "My Movies pro". Ik heb die destijds aangekocht (was iets van een kleine 10€) en daarin kan je makkelijk films toevoegen door de barcode op het doosje te scannen. Nadien kan je daar makkelijk in filteren (bv. op soort drager).

Onlangs wou ik een nieuwe batch films ingeven, maar de app aanvaard dit niet meer, ze verwijzen door naar de nieuwe versie, My Movies 4, waar je dan een abonnement moet op nemen (of opnieuw kopen), ditmaal een stuk duurder.

Eigenlijk vind ik dat een beetje een ripoff omdat ik reeds betaald heb voor de software en men de werking ervan heeft stopgezet :/
Ik ben wel blij van de app, ze houdt netjes mijn films bij en als ik op een rommelmarkt loop behoed ik mezelf voor dubbele aankopen. Echter is het mij niet zoveel waard om daar een doorlopend abonnement op te nemen.

Daarom mijn vraag, gebruiken jullie iets gelijkaardig? Zo ja, welke app en wat zijn jullie ervaringen ermee?

Thx :)