• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Films te lang?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.755
422
98
Earth
Ik heb de laatste tijd echt bij veel films het gedacht dat ze net een kwartier - 20 min te lang zijn. Precies of het MOET lang duren. Iemand die deze mening deelt? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik ben juist blij wanneer de films langer dan 1,5 uur duren, op voorwaarde dat hij goed is
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.755
422
98
Earth
Mmm ik krijg bij sommige recente films echt het idee dat ze het willen rekken om lang te zijn... :-/ waardoor de kwaliteit vd film omlaag getrokken wordt. Vroeger had je films van 1,5 u, nu al lang niet meer. Dan werd het 2u, of 2u 30 Nu heb je al verschillende films die tegen de 3u duren !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

evilenko3

Member
13 nov 2013
31
0
9
Tijd is relatief.Naarmate je ouder wordt ervaar je tijd korter.Ik ben nu op het moment gekomen dat een 3 uur durende film slechts 1,5 uur lang lijkt. ik vind het dus best wel een goede zaak, sorry guys.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

BDC1987

Member
21 mrt 2013
71
0
9
Hangt allemaal puur van de kwaliteit van de film af. Als de film goed is maakt dat niet uit dat die 2 uur of langer duurt. Films rekken lijkt me voornamelijk bij films waar het verhaal al mager is maar waar men toch perse 100 min speeltijd wilt vermelden op de hoes
 
Laatst bewerkt door een moderator: