• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

First mediacenter

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ok maar hj heeft zeker wel gelijk met het support gedeelte. Is bij syn. Echt perfect! En of je nu een golfke of ne porsche hebt, support is voor beide belangrijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
mee eens , bij zyxell ook hele goede support hoor , ik weet dat de interface wat oudbolliger is en dergelijke maar genoeg functionaliteit voor de ts , daar gaat het me gewoon om dat de ts een veel te zwaar en duur apparaat wordt aangeraden waar hij toch geen meerwaarde uit gaat halen , ik weet dat skank deze functionaliteit wel gebruikt en dus beter gebaat is met een synology of qnap maar de ts heeft deze niet nodig , daarom dat ik een alternatief voorstelde welke even goed is voor de noden van de ts welke wordt afgebroken doos skank omdat hij deze persoonlijk voor hem onvoldoende vindt .

ik vind persoonlijk de ue55js9000 ook een geweldige tv maar ga mensen die enkel analoge tv kijken deze ook niet daarom aanraden , maar een gewone full hd tv met goede ingebouwde tuner , omdat dit genoeg is voor deze mensen , ondanks dat de js9000 echt wel beter is , maar die mensen gaan die meerwaarde er niet uithalen , enkel zonder reden de meerprijs betalen , daar gaat het bij mij om

ook goede vergelijking ?

en btw je kan altijd beter/duurder blijven gaan , je moet gewoon zien wat je nodig hebt en dan zien wat prijs kwaliteit een goed product is .

zelfbouw nas met freenas erop gezet of xpynology is nog beter dan een kant en klare nas , of een server rack of ....

je kan blijven gaan hoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Zyxell heb ik nog niet mee gewerkt, maar wel met een WD NAS en dat is echt de hel. Iedere klant die zo'n ding heeft staan heeft daar problemen mee.

Buiten smijten en een Synology aanschaffen is mijn advies dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator: