• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Game of Thrones (Opgelet: Spoilers)

Ik wacht tot ze allemaal uit zijn
263a.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Zonder ook maar iets te spoilen, eerste 2 afleveringen van seizoen 4 zijn bijzonder sterk. Vooral iedere keer het einde, pffftttt even adem happen.

Shit,en heb juist het einde moeten missen ....toeme...achja,volgende keer mezelf gewoon opsluiten.;)

Zonder ook maar iets te spoilen, eerste 2 afleveringen van seizoen 4 zijn bijzonder sterk. Vooral iedere keer het einde, pffftttt even adem happen.
Hoewel het enorm kriebelt he, ik wacht toch tot de laatste aflevering..

Teveel kameraden van mij kijken er naar.. Ik wacht echt niet tot einde. Eerste 2 zijn al super geweest. 3de iets minder maar toch nog altijd top. Wat een reeks is dit toch..

Hmm...

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">http://vimeo.com/88909407</woltlab-metacode>

Amai, ik vond de derde gewoon ook super.

Is er eigenlijk een functie om men spoilertags te werken?

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=SVaD8rouJn0</woltlab-metacode>

Nee,niet echt als je de vorige 3 seizoenen hebt gezien.;)

Ik ben bij seizoen 2 gestopt en heb toen eerst alle boeken gelezen. Nu kan ik verder met de TV serie.
263a.png
't Wordt nog vet! Boek 5 deel 2 is geweldig.
263a.png
(de andere boeken ook
1f609.png
)

Ik ben volledig bij met de serie en ben gestart met het lezen van boek 1. zou misschien ook best stoppen met verder kijken maar da word moeilijk
263a.png

Back
Bovenaan