• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gamen en internet abonnement

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Hey mannen, vraagje voor de gamers hier onder ons.

Ik heb basic internet van telenet (26euro/maand) en ik speel graag first person shooters. Nu ben ik al enkele jaren niet meer actief maar sinds vorige week toch een ps4 met star wars battlefront gaan halen. Erg fun, tenminste, tot ik geen kills meer kan doen bijna. Mijn probleem :

Gisteren een potje aant afknallen, dacht ik, want ik wordt veel vaker neergelegd. Maar wat me vaak opvalt is dat ik een vijand int zicht krijg, erop schiet en raak! Die draait zich om en knalt mij af. En wandelt verder
2639.png
dat begrijp ik niet. Het wapen is dan vaak getgeen dat ikzelf mee draag. Dit werkt echt frustrerend soms.

Ik heb bij speedtest.net een test gedaan en heb een snelheid van 20mbs ongeveer en een ping van +- 18. Mijn vraag is, is dit goed of slecht voor gaming, en kan een duurder abonnement de oplossing zijn?

Mvgr
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Echt raak schieten zou hier de oplossing kunnen zijn. Met je ping is niets mis volgens mij. als je internet echt te traag zou zijn zou het spel schokkerig verlopen. Misschien is je wapen nog erg slecht in beginfase met heel veel terugslag ofzo? Kan je makkelijk testen als je even voor een muur gaat staan en volop schiet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Het is en blijft de Frostbite engine... heerlijke GFX, kut netcode... zoek maar eens naar BF4 videos op youtube met dit probleem
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik begin me er ook aan te ergeren en ik had hetzelfde probleem in BF4. In BF3 sta ik altijd in de top 5, in BF4 en SW BF ergens achteraan
1f62d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Chr1st0f zei:
Ik begin me er ook aan te ergeren en ik had hetzelfde probleem in BF4. In BF3 sta ik altijd in de top 5, in BF4 en SW BF ergens achteraan
1f62d.png
Hoe hoger uw ping tov een andere speler in Frostbite, des te groter je voordeel..

Op jouw scherm ben je nog aan het schieten op persoon X, maar in realiteit heeft persoon X jou allang gedood...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Die snelheid en ping van speedtest is ok om te gamen. Zorg er vooral voor dat er niemand aan het downloaden of streamen is op het moment dat je gamed.

Hoeveel ping heb je op de server waarop je speelt? Als je ping van boven de 50-60 hebt, wordt het al wat lastiger om te spelen vind ik. Allé, bij Counter Strike GO dan, wat wellicht nog een betere netcode als Battlefront heeft. Met Battlefront zelf heb ik helaas geen ervaring.
 
Laatst bewerkt door een moderator: