• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gratis! Boeken voor de hobby-fotograaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Door een grote opruim van de zolder gaan de onderstaande boeken die overigens in zeer goede staat zijn, gratis de deur uit.

Helaas heb ik niet alle 27 delen van de serie 'Wereld van de Fotografie’ in mijn bezit. Originele uitgave uit 1983, maar de informatie over bijvoorbeeld compositie is nog steeds van toepassing, ook op digitale fotografie.

Meer info over deze boeken: https://www.boekenwebsite.nl/boeken/fotografie-film/de-wereld-van-de-fotografie Delen: 1. Fotografie en de natuur 3. Tips en wenken voor professioneel fotograferen 4. Succesvolle vakantiefoto's 7. Zelf afdrukken in zwart-wit 8. Meer doen met kleur 9. Succesvol fotograferen 12. Mens en kind voor de camera 14. Accessoires voor de camera 15. Alles over camera's 17. Alles over lenzen en filters 19. De donkere kamer 20. Dia's en afdrukken in kleur 24. Landschapsfotografie 25. Het werk van beroemde fotografen 26. Haal meer uit uw camera 27. Fotografie en de sport XX. En nog enkele andere

Gratis af te halen.

Bij interesse stuur me gerust een PM
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
De gratis boeken zijn verhuisd naar een student fotografie. Bij deze mag er op dit topic een slotje
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.