• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

harde schijf plaatsen in de himedia Q10 pro

debeun

New Member
4 nov 2016
3
0
4
afgelopen week aangeschaft en werkt perfect nu wil ik graag een harde schijf erin plaatsen geen probleem alleen hij word niet gezien op de pc aangesloten en daarin geformateerd en opnieuw aangesloten maar nog niet te zien zijn er die weten wat te doen ? voor de rest een super mediaplayer gr hans
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
http://www.futeko.com/newforum/index.php?topic=932.0

Doe deze stap voor stap en je probleem zaal opgelost zijn.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

debeun

New Member
4 nov 2016
3
0
4
hallo dank je voor de reactie denk dat ik iets verkeerd doe is nog steeds niet te zien heb alles gedaan maar zie alleen de sd kaart probeer het nog wel een keer gr hans
 
Laatst bewerkt door een moderator:

debeun

New Member
4 nov 2016
3
0
4
hallo goeden avond allen ik heb nog steeds problemen met het niet ziet van de hd in de q 10 pro zodra ik deze aansluit op mijn pc via de q10pro kan ik hem benaderen en er films opzetten geen probleem maar zodra ik hem afkoppel en op de tv aansluit en ik het mediaspelermenu ga zie ik alleen de sdkaart en geen harde schijf wat ik ook doe met nieuw volume en formateren niets helpt hulp geboden a.u.b voor de rest heel tevreden gr hans
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Hoi Hans Heb je al gekeken bij in stellingen of je samba aan staat,had het zelfde probleem en was op gelost. Ga naar setting dan naar more daar zie je samba staan zet die op aan. Als het goed is zie je de media speler onder netwerk staan. En loop het hele rijtje af of de rest ook naar jou zin staat. Veel suc6 er mee. MVG Fred
 
Laatst bewerkt door een moderator: