• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Hello

Shivte

New Member
24 feb 2014
24
0
4
Heya,   Bij deze me ook effe voorstellen: Ik ben Dennis, 27j en afkomstig van Emblem.   'K ben eigenlijk nog maar net in het home cinema gebeuren gerold. 2 weken terug zag ik een interessante aanbieding voor een surround speakerset, KEF E305 meer bepaald, na wat opzoekwerk leek dat redelijk degelijk materiaal te zijn en aangezien ik een grote film/muziek fanaat ben ben ik maar overgegaan tot kopen :p Tot hier toe gebruikte ik altijd een Logitech Z5500
263a.png
Kheb deze speakerset samen gekocht met een Yamaha RX-375 receiver, aangezien de speakers al een redelijk investering waren wou ik een beetje bezuinigen op de receiver als het mogelijk was voor men eerste home cinema, maar aangezien de receiver overal lovende woorden kreeg voor zijn geluidskwaliteit in die prijs range was ik toch iets geruster dat ik geen 200€ ging weg smijten.   Vandaag eindelijk mijn E305 speakers toegestuurd gekregen en alles geïnstalleerd en gekalibreerd, mede dankzij een topic op dit forum waarvoor dank
263a.png
Muziek klinkt alvast fantastisch en straks eens een blu-ray kijken!!!! Alleen het feit al dat ik geen kabels meer moet liggen versteken door gebrek aan aansluitingen is al een zaligheid op zichzelf. Nu loopt alles naar de receiver en 1 hmdi kabel naar men tv, wat een luxe! lol   Grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Welkom hier op het forum en proficiat met je aankoop. Graag van je set, opstelling en ruimte ook foto's
1f609.png
kef_E305_blk_2.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Kef eitjes! Leuk !

Welkom op het forum! Post idd graag wat fotos
263a.png
open hiervoor gerust een showcase!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Welkom op het forum Dennis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Wees wel op je hoede.. Eens verslaafd aan ht...
 
Laatst bewerkt door een moderator: