• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Het grote android apps topic

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Misschien een handige lijst met opsomming van leuke (betalende en niet betalende) apps...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
69
58
geen android gebruiker.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.483
310
93
Lol. Die heb ik ook..
263a.png



Sent from my iPad using Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Alle apps van Synology, zoals DS-file, DS Audio, DS Video en DS Foto https://play.google.com/store/search?q=synology&c=apps   Zaklamp, Denon Remote, TapaTalk, Bluesound, Decibel, Sound Meter, Woordzoeker, 4 plaatjes 1 woord, Spider Solitair, Tetris, Wifi Analyzer, Woorden Jacht, Uno, Skype, Mobile Banking, VLC Player, Yelo TV, Mail Reader, Angry Birds, Cute teh Rope, Alert me Missed Calls, ..........................
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Recycle! om te weten welke vuilniszakken je moet buitenzetten en wanneer het containerpark open is
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Recycle! om te weten welke vuilniszakken je moet buitenzetten en wanneer het containerpark open is
263a.png
Leuk, echt een mannen app, haha
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Recycle! om te weten welke vuilniszakken je moet buitenzetten en wanneer het containerpark open is
263a.png

Aha

Handig

Ff opzoeken. Of is het een joke?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Heb die ook al even, zalige app!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.483
310
93
Net even geprobeerd maar werkt helaas niet voor mij...   Wij zitten ook wel met een heel rare regeling in ons gemeente. Die is namelijk ook afhankelijk van de straat waar je woont.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Hier ook, 2 rondes voor de gemeente, maar in de iPhone versie moet je eerst je postcode invullen en daarna de straatnaam, is dat niet zo in de Android app ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.483
310
93
Nee.. Ik moest mijn postcode invullen en krijg dan de melding dat voor die postcode het schema niet online staat. Allicht niet in een versie dat ze kunnen bewerken.   Heb nu wel gelezen dat voor ILVA gebied dat vanaf April 2014 wel het geval zou zijn. Dus mss gewoon even geduld hebben. Zou het in ieder geval een super app vinden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Shush!

Wie kent het niet? Je gaat naar de film, het theater of een vergadering en zet je telefoon op stil. Na afloop vergeet je het geluid weer aan te zetten. Tegen de tijd dat je dit beseft heb je al een aantal gemiste oproepen en onbeantwoorde sms'jes. Kun je aan je gepikeerde vrienden/baas/vrouw weer uitleggen waarom je de telefoon niet opnam. Met deze app zijn die vervelende situaties verleden tijd. Shush doet maar één ding, maar wel ontzettend goed. Op het moment dat jij het volume van je telefoon op nul zet krijg je de kans om in te stellen hoelang het duurt voordat Shush automatisch je ringtone weer activeert. Eenvoudig en nuttig, de kenmerken van een goede app. Gratis in de Google Play Store.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Deze was ik nog vergeten te melden en is ook geweldig
263a.png
  Repeating Notifications Repeated notifications of missed calls, unseen text messages, and (on Android 4.3+) app notifications by vibrating and/or playing a notification ringtone. Features/Limitations:

- Repeating notifications will not be activated by notifications that arrive while the screen is on.

- App notifications that had no sound or vibration will not activate a repeating notification.

- Missed call notifications are only activated by the stock Android Phone app.

- Unread SMS message notifications are only activated by the stock Android Messaging app (no longer exists in Android 4.4+).   https://play.google.com/store/apps/details?id=org.intoorbit.renotify
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Lijkt me handig voor wie dit wil. Persoonlijk vind ik het erg storend. Als ik ene gemist heb, bel ik wel wanneer ik mn telefoon neem en het zie :p
 
Laatst bewerkt door een moderator: