• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Himedia players

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
een fan. Zou die vaak draaien, en te horen zijn?
1f914.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Of je pakt de q5 pro, die heeft geen fan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Voor wie nog zou twijfelen tss de nieuwe dune 4k en de q5/q10 pro Ik kan het niet beter zeggen:

A few things as it stands:


  • Q10 Pro is HDMI 2.0a Ultra-HD 4K 60fps.
  • Dune Solo 4K is HDMI 1.4 4K 30fps (same as previous generation 2014 HiMedia Q5/Q10 4K3D).
  • Q10 Pro hardware is more powerful.
  • Q10 Pro runs Kodi, which is a better media management app than Zapitti.
  • Q10 Pro runs Kodi, so you have access to Kodi add-ons.
  • Q10 Pro uses Android OS, so you can run all Android apps.
  • Q10 Pro is likely to be half the price.
BD-ISO full menus is perhaps the Dune's only selling point vs Q10 Pro.


A few players in the past have claimed BD-ISO full menus (notably RK1186 generation players) but in the real world the implementation was buggy and often unusable. This claim needs testing in the real world.!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Als ik enkel de hardware en prijs bekijk gaat m'n voorkeur naar Himedia om m'n Dune d1 te vervangen.Die Kodi interesseert me niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Dat kan ook he, niemand verplicht je om kodi te gebruiken

De player zelf is hetzelfde zowel met of zonder kodi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Skank zei:
A few things as it stands:



  • Q10 Pro is HDMI 2.0a Ultra-HD 4K 60fps.
  • Dune Solo 4K is HDMI 1.4 4K 30fps (same as previous generation 2014 HiMedia Q5/Q10 4K3D).
Wat is de bron van deze Engelse tekst ? Of is het een gevalletje van "wij van WC Eend adviseren WC Eend"
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Dat zijn feiten.. ik kan tientalle bronnen opnoemen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Sowieso wachten tot de nieuwe apparaten (Himedia ,Dune ) effectief op de markt zijn en enkele reviews afwachten en vergelijken .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Jake zei:
Kwestie om van die Zidoo toestanden te vermijden
1f617.png
De q5 heeft zich al bewezen, de m3 ook, de pro versie is niet anders
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
xx.gif
Re: Nieuwe himedia op CES 2016

« Reply #39 on:</strong> <strong>Yesterday at 09:42:55 »
In the end it all comes down to user experience. Als je een paar keer tijdens het film kijken een hickup hebt, audio problemen of zelfs nog ergere problemen, dan houdt het snel op. Dus laten we wachten tot alle apparaten er zijn en dan de gebruikerservaringen afwachten voor we concluderen dat de een superieur is tov de andere. In het verleden hebben we vaker hardware superieure apparaten het zien afleggen tegen iets zwakkere broeders puur omdat de software niet goed was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
whatever, tzal toch nooit goe zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Skank zei:
whatever, tzal toch nooit goe zijn
Mo vint toch. Er is niemand die zegt dat A of B beter of slechter zal zijn,gewoon afwachten tot A of B effectief op de markt zijn en de eerste reviews afwachten. Komt de Himedia er beter uit kwa hardware en prijs ,zoveel te beter dan hé.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Ja skank, Komaan. Denk dat iedereen wel volwassen genoeg is om een mediaplayer met goede hardware, en een goede geschiedenis van support & performance eerst een kans te geven voordat men er negatief over zal doen!

Zou je nu heel de tijd info posten over een mediaplayer die slechts: HDMI 1.4b . En . USB 2.0 poorten en zulke bedenkelijke specs heeft, En dan nog eens de helft duurder zou zijn dan de rest...

Dat zou wat anders zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Serieuze wanker gij ze mystery, amai men oor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
mysteryliner zei:
Denk dat iedereen wel volwassen genoeg is om een mediaplayer met goede hardware, en een goede geschiedenis van support & performance eerst een kans te geven voordat men er negatief over zal doen!
Dune ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
1f628.png


Ik zie eigenlijk het probleem niet. Jake wil gewoon de kat uit de boom kijken tot de nieuwe producten er zijn en er al verschillende reviews beschikbaar zijn. Ik zie nergens dat hij de Himedia geen kans wil geven, in tegendeel. Ik kan dat alleen maar toejuichen, en doe zelf immens veel research voor ik een nieuw product koop.

En als uiteindelijk blijkt dat een andere speler hem beter ligt, why not, toch niet ons probleem?

Die nieuwe Himedia specs zien er alvast top uit en zullen de verwachtingen hoogst waarschijnlijk waar maken. Maar er kan altijd iets misgaan, 't zou niet de eerste keer zijn dat een veelbelovend product van respectabele fabrikanten niet perfect uitkomt. Anyway, ik zit momenteel goed met mijn Shield TVs, maar blijf de Himedia's wel volgen :D. (enige 2 Android platformen die iets deftig betekenen op mediaspeler vlak denk ik)
 
Laatst bewerkt door een moderator: