• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Himedia Q10 Pro problemen

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Hoe kan ik mij films covers zien. Hoe zet ik de mp3 speler uit,staat nu alleen op pauze. Hoe haal ik alle apps weg,doe er niets mee,wil alleen een goed beeld en geluid hebben via de wrapper dat schijnt het beste te zijn voor beeld en geluid. Als ik wrapper start krijg ik alleen de install en unstall te zien,hoe werkt dat om het actief te maken. Ben en week bezig geweest krijg het niet voor elkaar. Heb ook op futeko.com bekeken,alles engels niet mij sterkste kant tech engels. Pracht van een player maar voor een leek erg moeilijk,zonder NL handleiding. Alvast vriendelijk bedankt voor je antwoord. MVG Fred
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
je moet niets wegdoen jij bent echt het noorden kwijt


je powered je speler op zorgt dat wrapper geinstalleerd is (1x) start kodi en voeg je share toe

done en genieten !!!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Lol SKanK Doe het zeker niet weg,was inderdaad het noorden kwijt. Ben er erg blij mee,was gewoon boosheid,niet zo bedoeld. Ga het nog eens proberen,en genieten,dacht dat het gelukt was,en op 2160/60p gezet,hapert wel een beetje,dat 23.976 / 29.976 AUTO FRAME RATE SWITCHING moet je dat ook zelf doen,of gaat dat van zelf. Wat betreft de muziek,kan het niet helemaal uit zetten alleen op pauze,of moet ik een player er op zetten die het wel kan. In de mede8er kon ik de movie covers zien kan dat ook op de Himedia. SKanK miss een leuk idee,als je wil en tijd heb natuurlijk,om een beste instellingen op de site zetten,zal veel mensen helpen,tenslotte ben jij de man die er veel van weet. Bedankt voor je antwoord ,word erg gewaardeerd. MVG Fred
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Probleem is fred, dat ik momenteel erg weinig tijd heb Ik ben bezig met promotie op het werk, het opzetten van de zonale dispatch wat erg veel tijd in beslag neemt. Daarnaast mn projectje arcadekast , ik wil nog gaan fitnessen, ttijd voor kids, en het vrouwke en er zijn maar 24u per dag
1f61b.png


handleiding opzetten, nu gn tijd voor sorry maar als je geen covers ziet van film, heb je echt nog niks gezien van kodi je zou die direct moeten krijgen ik verwijs je anders even door nr het kodi topic hier of op het forum zelf van kodi

back=exit knop
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Oke SKanK Druk Druk Druk
1f62d.png
Ga daar even kijken. Nog 1 vraagje,moet je steeds op nieuw op install wrapper doen of 1 maal,omdat ik steeds unstall zie.. Doe rustig aan vriend geniet van alles is belangrijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
de wrapper hoef je maar 1 maal te installeren niet op uninstall drukken
 
Laatst bewerkt door een moderator: