• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Home Cinema happening 2015

cinedream

Dealer
Dealer
21 feb 2013
66
4
12
Hi iedereen,

We tellen weer weer af naar de 5de editie van ons uniek Home Cinema event, het zal weer een geweldig weekend worden voor alle film en Home Cinema liefhebbers. 4K, HDR, dolby Atmos enz enz. Niet minder dan 14 volledig afgesloten projectie ruimtes met alle nieuwe toestellen die op Cedia en Ifa zijn voorgesteld, een event dat geen enkele HT liefhebber mag missen en volledig gratis.

Kijk hier voor meer info http://www.homecinemahappening.be
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Het belooft een indrukwekkende editie te worden met veel nieuwe technologieën!

Ik kijk alvast uit naar de DTS:X en HDR demonstraties!
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
luckske zei:
Het belooft een indrukwekkende editie te worden met veel nieuwe technologieën!

Ik kijk alvast uit naar de DTS:X en HDR demonstraties!
1f44d.png
Ik ook! En de buttkicker wil ik ook eens testen
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
luckske zei:
Het belooft een indrukwekkende editie te worden met veel nieuwe technologieën!

Ik kijk alvast uit naar de DTS:X en HDR demonstraties!
1f44d.png
Ik kijk vooral uit naar HDR voor thuisgebruik. DTS:X denk ik dat wel vergelijkbaar zal zijn met Auro en Atmos. Persoonlijk heb ik het gevoel dat deze editie minder indrukwekkend zal zijn (niet dat Werner daar iets aan kan doen, maar vorig jaar was introductie Atmos, Auro, 4k) terwijl er dit jaar nog steeds geen betaalbare 4k is. Dus eigenlijk is het inderdaad vooral DTS:X en HDR dat echt nieuwigheden brengt.

Maar, ik ga wel weer van de partij zijn hoor, zeer leuk dat ze dit gratis kunnen blijven organiseren.

Gaat er eigenlijk meer aandacht komen voor OLED? Zal toch een serieuze concurrent voor projectieschermen worden, lijkt me?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Er zijn nog geen 100"+ OLED's voor zover ik weet, dus voorlopig moet je bij projecteren blijven als je groot wilt. En ik blijf een projector in een batcave toch wel z'n charme hebben
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
broodro0ster zei:
Er zijn nog geen 100"+ OLED's voor zover ik weet, dus voorlopig moet je bij projecteren blijven als je groot wilt. En ik blijf een projector in een batcave toch wel z'n charme hebben
1f604.png
Charme zeker en vast!, maar op termijn lijkt OLED mij wel een waardig alternatief met (waarschijnlijk) betere beeldkwaliteit. En genoeg mensen die geen batcave hebben natuurlijk
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
sandervdw zei:
Charme zeker en vast!, maar op termijn lijkt OLED mij wel een waardig alternatief met (waarschijnlijk) betere beeldkwaliteit. En genoeg mensen die geen batcave hebben natuurlijk
1f606.png
Dat wel natuurlijk. Wie weet he. Als ik een 100" OLED scherm of groter kan krijgen voor 3000euro, zou ik dat wel doen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
de prijs van een +100" tv oled of niet van een deftige kwaliteit kan je al een batcave voor inrichten met goede projector , scherm en surroundinstallatie , houd er bv rekening mee dat een 88"js9500 al adviesprijs heeft van 24000€ kan je al wat leuks mee doen hoor
 
Laatst bewerkt door een moderator: