• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Lap, het einde van dit jaar om af te sluiten gaat er precies eentje van grote uitgaven zijn 😡

- Eerst de vaatwas stuk maar heb ik voorlopig zelf nog kunnen herstellen.
- Dan de condensatiedroogkast, ook voorlopig dat rottoestel nog kunnen herstellen, ben over de droogresultaten van deze Siemens nooit tevreden geweest.
- Ingebouwde oven werkt nog maar half zen gat en moet dringend vervangen worden.

Nu zitten we zonder verwarming en warmwater door de ketel die in storing staat.
Tja, zullen het maar geplande slijtage noemen zekers 🤑
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Lap, het einde van dit jaar om af te sluiten gaat er precies eentje van grote uitgaven zijn 😡

- Eerst de vaatwas stuk maar heb ik voorlopig zelf nog kunnen herstellen.
- Dan de condensatiedroogkast, ook voorlopig dat rottoestel nog kunnen herstellen, ben over de droogresultaten van deze Siemens nooit tevreden geweest.
- Ingebouwde oven werkt nog maar half zen gat en moet dringend vervangen worden.

Nu zitten we zonder verwarming en warmwater door de ketel die in storing staat.
Tja, zullen het maar geplande slijtage noemen zekers 🤑
Ai ai, dat gaat de ditjes-datjes rekening graag hebben 👹 👹 👹 👹 👹
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Joske007

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Joske007 Joske007 Heb ook zo’n Siemens droogkast en we zijn er ook niet tevreden van. Toevallig eentje met warmtepomp?
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Neen, gewoon een klassieke condensatie.
Vroeger hadden we er eentje met de slang naar buiten en daarvan was de was echt droog te noemen.

Bij Siemens noemt het programma kastdroog, wij noemen dat gewoon nog klammig :(
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Wij hebben in onze keuken enkel toestellen van Siemens: combo micro/oven, tweede combo stoom/ oven, inbouw koffie, ijskast en diepvries. Voorlopig heel tevreden van al dat spul.
Voor vaatwasser, droogkast en wasmachine hebben Miele, Heel content van. Onze droogkast van Miele is 18jaar. Vorig jaar een probleem met een kontact gehad. Miele heeft dat nog kunnen herstellen, ze hadden nog alle vervangstukken op voorraad, prachtig toch.
 
Laatst bewerkt:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Leuke boel.. Dan koop je eens de BR-versie van een leuke serie.. heeft enkel seizoen 1 & 2 subtitles, De overige 2 dan weer niét, zelfs geen Engels 😠
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vraag me af welke serie dat dan is? Is dus gewoon een Benelux uitgave maar 2 seizoenen missen ondetitels?
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Vraag me af welke serie dat dan is? Is dus gewoon een Benelux uitgave maar 2 seizoenen missen ondetitels?

12 Monkeys de tv serie. Op Amazon UK besteld gehad, evenals S01 paar jaar geleden en nu S02 t/m 4 aangegschaft, waarvan 2 & 4 toegekomen zijn. 3 zal ook geen subs hebben vrees ik, lijkt onderweg te zijn uit new-zeeland.

Het menu van S04 is zodanig slecht, dat ik eerst dacht dat het om een bootleg ging. Zwarte achtergrond en links de episode namen in het rood.

Als ik google raadpleeg, vindt ik geen andere varianten dan diegene die amazon heeft.. Ze hebben na S02 precies gezegd 'EU markt? Wat is dat?'.

Zal terugsturen worden, downloaden en daar maar subs bij zoeken/syncen.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
M'n 'OK' knop van m'n Harmony One werkt niet meer :mad:
Iemand enige idee om dit op te lossen ?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Al een oud beestje zeker? Ik heb de mijne vorige jaar vervangen naar aanleiding van een Black Friday deal. Ik begon ook problemen te hebben en sommige toetsen kon ik ook niet meer lezen omdat ze afgesleten waren..
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Al een oud beestje zeker? Ik heb de mijne vorige jaar vervangen naar aanleiding van een Black Friday deal. Ik begon ook problemen te hebben en sommige toetsen kon ik ook niet meer lezen omdat ze afgesleten waren..
Ja oud beestje,zal wel 9a 10 jaar oud zijn denk ik.Altijd zeer tevreden van geweest :)
Ik zal dan ook maar eens uitkijken naar iets anders...
De 'Elite' staat alvast op m'n shortlist ,maar vind die toch nog redelijk duur.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Even oud als die van mij dus.. Ik heb hem nog altijd in de kast liggen. Mijn OK knop werkt nog altijd. Dus je mag hem gerust hebben.. Anders gaat hij gewoon naar containerpark vrees ik.

Ik heb toen bij Amazon.co.uk 120 GBP betaald voor de Elite. Veronderstel dat er wel opnieuw acties zullen komen nu... Nog 2tal weken geduld ;-)
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Bedankt voor je aanbod ,maar ik denk dat ik iets 'nieuws' ga kopen 8-)
Effe wachten tot BF en zien of er acties zullen zijn.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
De harmony elite staat steevast te koop voor png. 190 euro... voor hoeveel heb je die kunnen kopen op BF?
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Even oud als die van mij dus.. Ik heb hem nog altijd in de kast liggen. Mijn OK knop werkt nog altijd. Dus je mag hem gerust hebben.. Anders gaat hij gewoon naar containerpark vrees ik.

Ik heb toen bij Amazon.co.uk 120 GBP betaald voor de Elite. Veronderstel dat er wel opnieuw acties zullen komen nu... Nog 2tal weken geduld ;-)

ik wil met nieuwjaar ook men oude one vervangen.
wat ik niet goed snap, de hub moet je er bij kopen of dient deze enkel als je hem achter een wand wil plaatsen? Uit het zicht dus. Is voor mij bv niet nodig op dit moment.