• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Jouw glimlach van de dag

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Puttermansz zei:
Eindelijk een handelspand gevonden voor men vriendin in het centrum van Varsenare. Deze morgen de papieren ondertekend en nu beginnen kijken voor de inrichting en eventueel kleine verbouwingen. Bedoeling is dat het een kapsalon wordt. De zoektocht van 2 jaar is voorbij!
263a.png
Proficiat en alvast veel succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
"Jouw glimlach van de dag"

Een dagje met wat minder pijn. Maar dat is momenteel ook alweer weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
mysteryliner zei:
"Jouw glimlach van de dag"

Een dagje met wat minder pijn. Maar dat is momenteel ook alweer weg.
Een beetje op de sukkel met de gezondheid?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=UyMryCsntcY</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
jvanhambelgium zei:
Een beetje op de sukkel met de gezondheid?
Zoiets ja.

Ik heb nu al een 8 jaar ondraaglijke pijn. Waar men niet meer aan zal kunnen doen.

Bijvoorbeeld wanneer ik naar de dichtstbijzijnde cinema wou gaan(30km) Kan ik niet echt meer van de film genieten, en bleef ik daar op hotel slapen, omdat een film + nog een heen- en terug-rit te veel zou zijn.

Dus nu ik de cinema aan huis heb, is het toch een heel pak meer genieten van de film.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
mysteryliner zei:
Zoiets ja.

Ik heb nu al een 8 jaar ondraaglijke pijn. Waar men niet meer aan zal kunnen doen.

Bijvoorbeeld wanneer ik naar de dichtstbijzijnde cinema wou gaan(30km) Kan ik niet echt meer van de film genieten, en bleef ik daar op hotel slapen, omdat een film + nog een heen- en terug-rit te veel zou zijn.

Dus nu ik de cinema aan huis heb, is het toch een heel pak meer genieten van de film.
263a.png
Straf! Kan me voorstellen dat zoiets wel impact heeft op je leven... In dat geval ga je inderdaad héél veel kunnen genieten als je enkel de trap op moet om het zo te zeggen. Trouwens, hoe staat het met je ruimte ? In je topic zie ik niet veel beweging ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Het is functioneel klaar. Enkel de deurstielen er nog tegen en verven... Deur misschien iets met rubber ofzo voor isolatie.. Een staander voor center speaker. (Voorlopig houten krat) Verduister panelen die op de ramen wil ik nog beetje afwerken. (Minimaal streepje licht, en accoustisch)

1 cat. 5e naar 7 veranderen En 1 of 2 smart switch voor een groter netwerk ( ook beneden bij tv)

En levertje van de zetel was 8-12 weken. Dus zolang die er niet is wachten we met die deur enzo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Nightwish op Alcatraz fest 2015
1f604.png
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=PbFTlYFmw2s</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
"Side" project dat vorm begint te krijgen! Nog enkele dingen oplossen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=qmsbP13xu6k#t=157</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=F1aYMsrvNCU</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
In die zeven jaar dat ik bezig ben met websites heb ik nog nooit een spammer gehad die me mailde voor de Q&A vraag bij de registratie op te lossen, tot vandaag!
 

Bijlagen

  • spam.jpg
    spam.jpg
    43,3 KB · Weergaven: 91
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
ROFL die heb ik zelf ook nog nooit gezien, de spammers die zich willen registreren op mijn forum blijken niet zo slim te zijn
263a.png


Tijd geleden in mijn strijd tegen spammers ook gewoon hotmail, Yahoo en gmail emailadressen geblokkeerd want ook via deze populaire mail providers kwamen héél wat spammers binnen. Werd zelfs zo erg dat iedere registratie nu via mij moet passeren voor validatie. Dit alles voor de gemoedsrust van mijn gebruikers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
Bwaa....toch wel echt een doordenker zenne....ik denk als antwoord: Johan.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v7YQT6BCuAE</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Eindelijk de 24-bit versie van Random Access memories(Daft Punk) gekocht. Het leek mij direct dat m'n Heco's deze beter smaakte dan de gewone versie en dus kon ik gerust luider gaan...

Viel er prompt een kunststoffen bevestigingsring van een absorptiepaneel aan het plafond voor m'n neus naar beneden bij het nummer "Doing it right" !
1f628.png
1f44d.png


I was doing it right!
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: