• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

JVC HD350

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Te koop wegens upgrade:

Witte JVC HD350 projector. Technisch en optisch 100% in orde, 380 uren op de (3de) lamp.

Inclusief doos, afstandsbediening, handleiding,... Altijd in een rookvrije, dedicated ruimte gehangen. Kan uiteraard werkend bekeken worden.

Op te halen regio Tienen.


Vraagprijs €800 €750 €700 !!!

foto_1.jpg


foto_2.jpg


foto_3.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Gereserveerd via htforum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Prijsverlaging naar €800.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Zal wel lukken, er is behoorlijk veel interesse voor, hetgeen toch wel betekent dat de prijs goed zit.

Gewoon enkele mensen gehad die net de middelen niet hadden of net niet de juiste moment, of...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Absolute bodemprijs €700.

Begrijp eerlijk gezegd echt niet dat deze nog niet verkocht is. Als je voor deze prijs een beamer zoekt, kan je m.i. onmogelijk iets beter vinden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Terug beschikbaar

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat aan het licht gekomen is dat de projector bezig is aan zijn derde lamp (en niet de 2de zoals eerder aangeveven). Dit neemt uiteraard niet weg dat de projector en lamp nog heel wat uren kunnen draaien en dat dit een mooie projector blijft voor een scherpe prijs
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Wel jammer dat je dit "verborgen" probeerde te houden niel... Eerlijk duurt het langst
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Wow Stijn, even een rechtzetting.

Ik probeerde dit zeker niet verborgen te houden. Ik was ervan overtuigd dat mijn projector met de eerste lamp geleverd werd door THX-ultra. Nu blijkt dat mijn projector vroeger van Riwi was en dat die er ook al eens een nieuwe lamp in had gestoken.

Ik heb steeds ter goeder trouw gehandeld en nu blijkt dat de projector aan zijn derde lamp zit, laat ik dit gewoon ook openlijk weten. Eerlijk duurt inderdaad het langst.

Ik voel mij behoorlijk op mijn tenen getrapt dat je vemoedt dat ik dit bewust verborden hield...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Ahzo. Verkeerd begrepen dan. No offence Kon ik ook niet uitmaken uit je bericht he. Anyway zoals je zelf zegt, het blijft een mooie projector voor een scherpe prijs. Al op 9lives gezet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Nopes, geen account op 9 lives...

Ik baal er wel van. Hoewel het nog steeds een zeer scherpe prijs is, zal mijn geloofwaardigheid als verkoper wel achteruit gegaan zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Maak een account? Er is niets mis met je aanbieding, integendeel dus waarom zou je geloofwaardigheid achteruit gegaan zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.157
69
58
Trouwens gaat de projector niet slechter presteren omdat je daar 3 lampen hebt ingestoken...enkel heeft hem meer draaiuurtjes maar echt verslijten daardoor doet hem niet .
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Nee, dat lijkt mij ook niet echt.

Volgens mij leeft een projector nog veel langer, eerder richting 10.000 uur. Komt er alleszins op neer dat deze projector nog zo lang zal leven als je hem waarschijnlijk wilt gebruiken
 
Laatst bewerkt door een moderator: