• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
this werkt op mijn zenuwen.

1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Het is serieus aan het bewegen op xbmc vlak. Vooral op android gebied. Lijkt wel alsof android binnenkort het main platform wordt. Er komen enorm veel nieuwe boxen uit met android die zowel 3d iso afspelen , xbmc hebben, bluray menu support en 4k en hd audio passthrough. En dat allemaal voor 50-200 euro Bv die openhour chameleon, of videon (makers dvdfab) of deze http://www.futeko.com/products/MP058.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
Het is serieus aan het bewegen op xbmc vlak. Vooral op android gebied. Lijkt wel alsof android binnenkort het main platform wordt. Er komen enorm veel nieuwe boxen uit met android die zowel 3d iso afspelen , xbmc hebben, bluray menu support en 4k en hd audio passthrough. En dat allemaal voor 50-200 euro Bv die openhour chameleon, of videon (makers dvdfab) of deze http://www.futeko.com/products/MP058.php
Ideaal. Op termijn wil ik toch een tweede speler voor in de nieuwbouw. Heb alleen niet veel zin om er echt veel aan te geven (is voor in de living en dus enkel tv series).

Vraagje: Bestaat er voor XBMC een app om je bibliotheek automatisch te backuppen (bvb 1x om de 14 dagen ofzo)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Iemand metro of experience skin al getest? ziet er wel goed uit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
De laatste vidon box, met xbmc op ondersteund 3d Iso's !!!!!!!! Sterk aan het twijfelen om ene te kopen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ik denk dat als zij het voor elkaar gekregen hebben dat het binnen het Kodi team ook niet al te lang zal duren voor ze het in de gewone Kodi introduceren. Ik wacht gewoon af. Mijn pc is RUIM performant genoeg om dat aan te kunnen van zodra het er is. (het werkt binnen TMT dus...)

Geen zin om weer nieuwe hardware aan te schaffen. Zeker niet om 3D ISO te kunnen weergeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
rho zei:
Ik denk dat als zij het voor elkaar gekregen hebben dat het binnen het Kodi team ook niet al te lang zal duren voor ze het in de gewone Kodi introduceren. Ik wacht gewoon af. Mijn pc is RUIM performant genoeg om dat aan te kunnen van zodra het er is. (het werkt binnen TMT dus...)

Geen zin om weer nieuwe hardware aan te schaffen. Zeker niet om 3D ISO te kunnen weergeven.
Niet waar. Vidon gebruikt hun eigen player, en niet de player van xbmc Zij zijn bovendien ook het team achter dvdfab enzo Xbmc kan en gaat het niet kunnen zolang ffmpeg het niet kan. Punt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Aha, ze gebruiken de Kodi player niet. Da's wat anders natuurlijk. Dus ze gebruiken een DVDfab achtige player als externe player voor Kodi als je 3D ISO wil afspelen. Ja, als je nog geen htpc hebt of een extra player met Kodi wil is dat wel interessant dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Of als je niet meer wil klooien met externe spelers en xbmc, dan is het zeer aantrekkelijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
sam zei:
Die Xperience is wel ni mis!
Neen he
263a.png
Ik moet hem nog es goe bekijken. Maar ik ben de horizontale en verticale normale menubalken een beetje beu

Tijd voor iets moderners !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Skank zei:
Of als je niet meer wil klooien met externe spelers en xbmc, dan is het zeer aantrekkelijk
Het is inderdaad vervelend at je voor sommige software toch betrekkelijk wat licentiekosten moet betalen en eigenlijk geen zekerheid hebt of je die licentie wel kan blijven gebruiken. Soms stoppen ze er gewoon mee. Ik heb gemerkt dat een htpc super is voor alles waar je niet perse een bluray speler voor fysieke schijfjes voor nodig hebt. Een htpc vind ik dan veel interessanter dan een kant en klare mediaspeler. Voor de rest vind ik een goedkope bluray speler dan weer interessant. Kost niet eens meer dan een licentie voor software om schijfjes in je htpc af te spelen.

Maar jij wil absoluut iso's kunnen spelen. Dan is zo'n toestel waarschijnlijk best wel de moeite.

Als ik een film zo goed vind dat ik 'm in die kwaliteit wil zien en hebben dan koop ik 'm gewoon en heb ik die iso niet nodig. Anders download ik 'm wel in een ander formaat. En zo zot van 3D ben ik nu ook weer niet. Ik geeft wel toe dat 3D bluray's echt belachelijk duur zijn en ik koop ze dus ook enkel 2de hands of in super promoties etc. In andere gevallen vind ik het de prijs niet waard en koop ik de 2D versie of download ik 'm in een ander formaat dan iso.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Skank zei:
Neen he
263a.png
Ik moet hem nog es goe bekijken. Maar ik ben de horizontale en verticale normale menubalken een beetje beu

Tijd voor iets moderners !
Heb je het over Xperience1080 of Xperience More? De Xperience1080 ziet er heel interessant uit. De Xperience More vind ik om 1 of andere reden minder.

Ik denk de 1080 ook eens te gaan proberen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ziet er echt goed uit. Als je 'm probeert, laat je dan je ervaringen ermee weten? Vooral hoe dat ie vers geïnstalleerd werkt, ben ik wel benieuwd naar. Ik wil zelf wel wat instellingen doen, maar ik hoe het liefst zo eenvoudig mogelijk. Ik kan me daar geen tijden mee bezig houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator: