• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik krijg nog een error
we zien verder , maar met embruary skin (gebaseerd op emby) it will rock
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Heb deze ondertussen draaien, accountje van m'n VRT.NU enz erin gezet en de meest dingen werken wel.
Alleen de kwaliteit hé, totaal niet te vergelijken met hetgeen je via de decoder krijgt. Is precies ook maar 576-lijnen (=SD) dus geen HD/HD-ready kwaliteit.
Kijk dit nu op m'n 32" 4K scherm wat moet het dan ni zijn beneden op de 65"

Dus tja, leuk & aardig maar we zijn er nog niety ;-)

Wat bedoel je met "deze"?
De kodi vrt addon?
Of een android vrt.nu app?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Gewoon addon dat je installeert in Kodi


Maar als je die wil gebruiken moet je een account hebben bij VRT. Die login gegevens moet je dan gebruiken op de addon en dan kan je dat gebruiken vanuit Kodi.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Maar enkel sd kwaliteit?
Mmm :(
Ook live? dus nieuws enzo?

Wat is het verschil met de android vrt.nu app? Misschien dat die wel HD doet?
en dit dan binnen kodi?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Live is ook mogelijk. Ik deed het vooral voor hun db aan programma's. Kwaliteit is idd niet goed. Android app nog niet geprobeerd. Kan ik wel eens proberen op mijn Shield allicht.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
You can only Software decode video content when using the Kodi Leia Netflix Addon with the Linux based OS’s like OSMC, LibreELEC and CoreELEC.
Currently all the S905 and S912 chipset based devices can only reliably SW decode Netflix content at a Max. Resolution of 720p without stuttering video playback.
Android devices with legit Widevine L1 already baked into device Firmware can Hardware decode up to 4K Netflix using that Kodi Addon.



Kl*te , kan ik straks toch nog een shield kopen
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik gebruik 2 skins momenteel

- embruary in woonkamer is de leukste
- scopenox (voor de ht,, kan niet anders wegens scopescherm.., had liever embruary maarja)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
beetje dwaas om daarvoor een shield te kopen, als ik toch netflix kan zien met de tvapp
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
gamen zou ik niet echt doen denk ik
tenzij ik orange tv naar die shield kan pushen

dan heb ik alles in 1