• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

LG 55ef950 Review

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Heb de tv heel den dag van de stroom gehaald en bij thuiskomst ( zo rond 19.30) ingestoken en opgezet maar kreeg wederom geen beeld . Slechts na een paar keer proberen is hem één keer doorgestart. Heb deze terug gezet naar begininstellingen en na twee keer opstarten deed hem terug den opstart( dus alles terug ingeven en remote koppelen. ) Hij staat nu te werken met beeld. Heb alle timers nagekeken dat deze uit staan,ecomodussen ook afgezet , automatisch afschakelen uit gezet dus niks meer actief volgens mij.

Ik ga hem nu eens afzetten en kijken wat er nu gebeurt.

Veronderstel dat terugzetten naar begin instellingen dat dit de fabrieksreset is?

Heb hem terug opgezet en krijg nu direkt beeld ...ga het morgenvroeg nog eens proberen en deze zal dan heel de nacht standby gestaan hebben. ( heeft den eertste keer een update geinstalleerd...mischien dat dit inderdaad de reden was en heeft de reset geholpen.)

Dus we bekijken het nu effe .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Ik vrees ervoordat het omruilen zal worden....deze morgend deed hem weer niets . 3 keer op en afgezet en geen beeld gezien,paneel licht niet op. Ilstino laat maar via pm weten hoe ,wat wanneer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
skoebiedoe zei:
Ik vrees ervoordat het omruilen zal worden....deze morgend deed hem weer niets .
Dat is zonde! Maar kan altijd gebeuren
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
spijtig genoeg gebeurt dit idd helaas wel eens gellukig valt dit onder de doa regel en ga ik asap voor jou een nieuw toestel hier hebben om om te ruilen , gelieve wel zo origineel mogelijk terug in te pakken zodat we hem ineens terug naar lg kunnen sturen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
zaterdag staat er een nieuwe klaar voor u om te ruilen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Inderdaad zeer netjes en snel geregeld. Tot zaterdag dan.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Verschil projector met de oled tv....toch wel vrij groot te noemen en vind eerlijk,gezegd het beeld van de projector beter....minder fel veel kleurrijker....
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    983,2 KB · Weergaven: 43
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 40
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 34
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 40
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1.008,2 KB · Weergaven: 38
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1 MB · Weergaven: 32
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
tv nog wa laten inspelen en.nog wa afstellen he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Helderheid gaat op tv altijd wat groter zijn , is tenslotte een andere techniek maar toch frapant dat er zoveel kleurverschil is .

Moet wel zeggen dat mijn beeld van de projector ook verschilt van de shootout in Mechelen , met de X 7000 was het beeld daar nog donkerder en zaten er veel meer schaduwpartijene in en dan met hdr zag je echt de lichtpunten oplichten terwijl de omgeving donker bleef. Was toen wel met aangepaste firmware maar toch...

Projector kan wel geen hdr aan nu maar ze speelden allebie op dezelfde bron ( dus niet de youtube app gebruikt opnde tv ) Projector staat normaal afgesteld maar de lamp heeft nu wel al 1600 uurtjes gedraaid dus zou nog eens moeten uitmeten en lamp mischien beter vervangen. ( maar zo slecht is dat beeld nu ook niet. )

Op gebied van scherpte en diepte was dat beeld wel dik in orde hoor.
1f609.png
Dus ga hem inderdaad wat laten inspelen en dan eens uitmeten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Das compleet verschillend. Staat je oled op koel ofzo? Erg weinig naturel kleuren! Kan niet dat er zoveel verschil in zit.. Beide staan duidelijk niet hetzelfde afgesteld
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
wie o wie calibreert er (ook) z'n... tv?
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Ikke achtereen.
1f609.png
Denk dat de oled nog te helder staat alhoewel ik hem al serieus heb terug gezet...effe afwachten want met gewone tv is het beeld toch niet slecht of te helder....het zwart is zwart en bij de menu van telenet zijn nu de grijze balkjes verdwenen die ik,voorheen met de andere tv wel had.


( ofwel zijn ze er vergeten verf in te kappen in di oled.
1f609.png
)
 
Laatst bewerkt door een moderator: