• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Mad Max toont zijn gekste kant in nieuwe Fury Road trailer

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Je hoeft slechts één draadje te volgen als je interesse hebt in films met een 7.1 HD of Atmos geluidstrack, dit draadje dus

San Andreas bijvoorbeeld zou ook wel een probleem kunnen vormen waarbij Warner Bros. de Franse markt "voortrekt"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Even half-off topic, maar toch gerelateerd. De Benelux uitgave van San Andreas 3D blijkt net hetzelfde euvel te hebben als Mad Max, Dolby Digital+ voor de Engelse Atmos track en TrueHD voor de Franse audio track
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Pffft
2639.png
San Andreas was wel de moeite in 3D en Atmos. Het beeld en geluid zijn het beste van die film.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
ik heb nochtans true hd atmos 7.1 :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Stiibun zei:
Even half-off topic, maar toch gerelateerd. De Benelux uitgave van San Andreas 3D blijkt net hetzelfde euvel te hebben als Mad Max, Dolby Digital+ voor de Engelse Atmos track en TrueHD voor de Franse audio track
2639.png
Pff en zo wordt je zonder je het weet gekloot. Ze mogen dan toch ook wel erg duidelijk zijn of het Dolby Atmos is met trueHD of Dolby Atmos met DD+, Dolby Atmos+ ofzo.

Weer maar een reden om je release in het buitenland te gaan halen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Tja de Benelux is voor de grote distributeurs zoals Warner een bijzonder kleine markt. De Franse markt is een stuk groter. Vraag me wel af of de Fransen gelukkig zijn met een inferieure Engelse Atmos audio track op hun uitgave ten voordele van de Franse audio track.

En Atmos achterop een hoes zegt geen bal, want die Atmos container kan PCM, Dolby Digital Plus of Dolby TrueHD bevatten.

Wordt inderdaad weer importeren, misschien de Duitse versie maar niet zeker of deze hier ook geen last van heeft. Of om zeker te zijn de UK versie. Jammer van de dure pond dan, wordt dus nog even wachten op een gunstigere prijs.

Skank zei:
ik heb nochtans true hd atmos 7.1
1f61b.png
Nee, jij heb niets, nada, noegabollen. Gewoon wat eentjes en nulletjes dat is alles
1f61b.png
sniper.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Stiibun" data-link="https://home-theater.be/topic/975-mad-max-toont-zijn-gekste-kant-in-nieuwe-fury-road-trailer/?postID=35984#post35984"> En Atmos achterop een hoes zegt geen bal zei:
Wordt inderdaad weer importeren, misschien de Duitse versie maar niet zeker of deze hier ook geen last van heeft. Of om zeker te zijn de UK versie. Jammer van de dure pond dan, wordt dus nog even wachten op een gunstigere prijs.
Ik heb zojuist de Duitse versie gekocht, wel maar in 2D, het dubbel betalen voor 3D vond ik wat veel van het goede. Ik geloof dat deze gewoon Atmos met de TrueHD basis heeft, maar stel dat het de 3D was, wat is een manier om hier achter te komen? Voor zo ver ik weet is alles "Atmos" voor mijn receiver. Enig idee? (Helaas ook geen pc met blu-ray lezer)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
PC met blu-ray en BDInfo programma is de enige optie vrees ik. Of wat andere forums doorstruinen, o.a. draadje op dvd.nl waar ik op vorige pagina melding van maakte.

Trouwens bij Mad Max valt het verschil tussen de Engelse track op 2D en 3D echt wel meteen op blijkt, zelfs als je geen Atmos hebt.

Ben nog niet Atmos compatibel, maar wil wel de beste geluidskwaliteit en als ik ooit Atmos zou hebben, dan wil ik niet nog eens dubbel dippen en de films nogmaals aankopen, of het moet zijn dat ik dik fan ben van de film
1f609.png


Tja inderdaad gewoon melding van Atmos op de hoes zegt niets, en is in geval een DD+ track inderdaad misinformatie
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: