• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Marantz SR

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Hoe stel ik de receiver in als ik 7.1 heb en de track is 5.1 dat hij hem zelf naar 7.1 brengt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Kiezen voor een upscaler zoals Dolby Prologic II (dit zit onder de audio knoppen, waar je ook kan kiezen voor stereo e.d.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Zeker van, want dan heb je geen dts-hd enzo dacht ik?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Skank zei:
Zeker van, want dan heb je geen dts-hd enzo dacht ik?
Jawel, dat is dan DTS-HD + Dolby Prologic II (voor de achterste kanalen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Maar als hij dan 7.1 binnenkrijgt doet hij niks he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
En die prologic 2 is de beste stand he

waar vind ik uitleg? Ik snap niks over die standen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
En jullie doen dat allemaal? In prologic 2 zetten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
In de handleiding staat er een tabel normaal gezien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
chrijving DOLBY PLgxz1 Deze modus kan worden gekozen bij gebruik van een Dolby Pro Logic gx decoder voor weergave van een 2-kanaal bron met 6.1/7.1-kanaal surroundgeluid inclusief het surroundachterkanaal. Door het surroundachterkanaal toe te voegen, wordt in vergelijking met Dolby Pro Logic g een sterker surroundeffect verkregen. Er zijn drie weergavefuncties: “Movie” is optimaal voor weergave van films. “Music” is geschikt voor weergave van muziek en gebruik “Game” voor het spelen van computerspelletjes.

DOLBY PLg Deze modus kan worden gekozen bij gebruik van een Dolby Pro Logic g decoder voor weergave van een 2-kanaal bron met 5.1-kanaal surroundgeluid en een natuurgetrouw en realistisch effect.

DOLBY Pro Logic Deze modus kan worden gekozen bij gebruik van een Dolby Pro Logic decoder voor weergave van een 2-kanaal bron met 4.1-kanaal surroundgeluid (links/ midden/rechts/surround mono).

DOLBY PLgzz2 Deze modus kan worden gekozen bij gebruik van een Dolby Pro Logic gz decoder voor weergave van een 2-kanaal bron met 7.1-kanaal surroundgeluid met toegevoegd hoog-voorkanaal. Door een extra hoog-voorkanaal toe te voegen, wordt de verticale richting versterkt waardoor het drie-dimensionale geluidseffect wordt verbeterd.

DOLBY DIGITAL Deze modus kan worden gekozen voor weergave van bronnen die met Dolby Digital zijn opgenomen.

DOLBY DIGITAL EXz1 Deze modus kan worden gekozen bij gebruik van een Dolby Digital EX decoder voor weergave van 6.1/7.1-kanaal surroundgeluid met toegevoegd surroundachterkanaal.

Door een surround-achterkanaal toe te voegen, wordt het geluid ruimer weergegeven en de richting van het geluid verbeterd.

DOLBY TrueHD Deze modus kan worden gekozen voor weergave van bronnen die met Dolby TrueHD zijn opgenomen.

DOLBY DIGITAL Plus Deze modus kan worden gekozen voor weergave van bronnen die met D

DTS NEO:6 Deze modus kan worden gekozen bij gebruik van een DTS NEO:6 decoder voor weergave van een 2-kanaal bron met 6.1/7.1-kanaal surroundgeluid inclusief het surroundachterkanaal. Er is de “Cinema” functie voor weergave van films en “Music” voor weergave van muziek.

DTS SURROUND Deze modus kan worden gekozen voor weergave van bronnen die met DTS zijn opgenomen.

DTS ES DSCRT6.1z Deze modus is geschikt voor weergave van discs die met DTS-ES zijn opgenomen. Het met de discrete methode toegevoegde surround-achterkanaal wordt als een onafhankelijk kanaal weergegeven. Omdat alle kanalen onafhankelijk van elkaar zijn, wordt het 360-graden ruimtelijke geluid en de richting van het geluid verbeterd.

DTS ES MTRX6.1z Deze modus is geschikt voor weergave van discs die met DTS-ES zijn opgenomen. Het surround-achterkanaal dat is toegevoegd aan de linker- en rechtersurroundkanalen door een matrix-encoder bij opname van de software, wordt door de matrix-decoder van dit toestel gedecodeerd van ieder kanaal (surroundlinks, surround-rechts, surround-achter).

DTS 96/24 Deze modus kan worden gekozen voor weergave van bronnen die met DTS 96/24 zijn opgenomen.

DTS-HD Deze modus kan worden gekozen voor weergave van bronnen die met DTSHD zijn opgenomen.

DTS Express Deze modus kan worden gekozen voor weergave van bronnen die met DTS Express zijn opgenomen.





Ik vind da echt niet duidelijk uitgelegd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Gewoon testen als uw speakers er zijn.

En op de info knop klikken om te zien wat de input is en wat de output is.
 
Laatst bewerkt door een moderator: