• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Movie Collectibles Topic

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Mooi maar liever een statue... Vind het trouwens jammer dat er zo negatief over de film gedaan wordt, vond hem absoluut een topper... Altijd die spot daarbij
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Mooi maar liever een statue...

Vind het trouwens jammer dat er zo negatief over de film gedaan wordt, vond hem absoluut een topper... Altijd die spot daarbij
263a.png

Huh ? Waar laat 'k me negatief uit over Avatar ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Vanaf vandaag vindt in San Diego de jaarlijkse Comic Con plaats. Voor de film/merchandise/comic liefhebber DE beurs van het jaar! Ik droom er al enkele jaren van om deze beurs ooit eens te bezoeken... Misschien komt het er ooit wel nog eens van.   Alle grote producenten van merchandise (allerhande van kleine prullen tot levensgrote beelden), schrijvers van bekende series, tekenaars van comics, etc. Alle grote studio's zijn aanwezig om aankomende films of series aan te kondigen (steeds in het bijzijn van de main cast enzo).   Voor de ge
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Waar zijn die nieuwe starwars beelden?
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Waar zijn die nieuwe starwars beelden?
1f609.png
Zal vanavond foto's proberen te nemen. Ze zitten nog in de doos en staan eigenlijk klaar om op zolder gezet te worden, wegens plaatsgebrek... Te veel "brol", te weinig plaats momenteel.   Ik kan al niet meer wachten om een huis te kopen/bouwen met voldoende ruimte voor alles.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Snel wat foto's genomen. Kwaliteit is niet ideaal (veel schaduw oa) maar had niet veel zin om er mijn tijd voor te nemen.


Nieuwe aanwinsten sinds Star Wars Celebration Europe II: Gentle Giant - Star Wars - Wampa Statue</strong>






Gentle Giant - Star Wars - Rancor Statue (een monstertje van 41cm hoog en bijna 18kg zwaar)


Beelden reeds in mijn bezit maar nog niet getoond sinds het oude forum: Gentle Giant - Star Wars - Jabba The Hutt & Bib Fortuna
zno7.jpg
  Gentle Giant - Star Wars - Sandtrooper on Dewback
qc7v.jpg
  Gentle Giant - Star Wars - Senate Guard & Royal Guard
hxr9.jpg
  Gentle Giant - Star Wars - Tusken Raider on Bantha
j2qy.jpg
  Gentle Giant - Star Wars - Luke Skywalker on Tauntaun & Han Solo on Tauntaun
8wjr.jpg
  Beelden reeds in mijn bezit en ooit al eens getoond op het oude forum: Gentle Giant - Star Wars - Count Dooku & Asajj Ventress en Darth Maul
dsc01050t.jpg
  Gentle Giant - Star Wars - Scout Trooper on Speederbike & Stormtrooper
dsc01049fd.jpg
Van de Stormtrooper wil ik er op termijn nog 2 aangezien deze verschillende poses kan aannemen...   Gentle Giant - Star Wars - Darth Vader
dsc01045v.jpg


Gentle Giant - Star Wars - Han Solo - Chewbacca en C-3PO
dsc01047ky.jpg


<strong>Gentle Giant - Star Wars - Yoda - Boba Fett - Slave Leia
http://imageshack.com/i/5ddsc01048hzj]
dsc01048hz.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Kkwijl van hier tot ginder.

Net bericht gekregen dat die van avatar niet meer te krijgen is
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Kkwijl van hier tot ginder.

Net bericht gekregen dat die van avatar niet meer te krijgen is
2639.png
  Ebay regelmatig in het oog houden. Met een beetje geluk kan je er ooit eentje vinden voor een schappelijke prijs. De aanhouder wint... Die Rancor en die Wampa zijn ook al lang onvindbaar. Uiteindelijk heb ik ze ook gevonden, voor een schappelijke prijs. De Rancor vragen ze makkelijk rond de 400
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ok ieder zijn ding ma jawadde seg, da kost wel echt serieus wa geld e. Zou het er ni kunnen aan geven maar ieder zen ding natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Van al de mensen op het forum zedde gij toch degene da da ni tegen iemand anders moet zeggen ze makker !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Jij kan duidelijk tegen geen grapje in zon warm weer...

Relax...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Ok ieder zijn ding ma jawadde seg, da kost wel echt serieus wa geld e. Zou het er ni kunnen aan geven maar ieder zen ding natuurlijk.
Kost inderdaad wat ma goed, zoals je zelf al aangaf, elk zijn ding
1f609.png
Ik rook niet, ik drink niet, ... dit zijn dan mijn foliekes. Daarenboven heb ik dit alles ook over meerdere jaren gekocht. Ik spaar al een kleine 10 jaar collectibles (collectie is al een aantal keer volledig veranderd). Dus ja, zo duur is dat nu ook niet. Het is nl niet zo dat er ieder jaar 5 beelden uitkomen. Als je dan per jaar voor 400
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Sam je hoe je niet te verantwoorden.

Elk zn ding
1f609.png


Ik vind het poepsjiek! Duur of niet duur!
 
Laatst bewerkt door een moderator: