• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Netwerk vaste pc doet raar

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
RE:

ToothLess zei:
je kan altijd eens proberen om op uw schijf de optie 'write cache buffer flushing' uit te schakelen (rechts klikken op uw schijf, properties, hardware, kies de hhd, properties terug, policies -en beide opties aanvinken, pc rebooten) - al is het maar om te zien of het iets verandert (als het resultaat positief is, hebt ge wellicht niet echt de goeie drivers runnen en zou ik daarvoor naar een oplossing zoeken)
Dat heb ik al geprobeerd helaas gn verschil
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Ik ben wijzer geworden, tligt niet aan mn netwerk Ik wou iets kopieren v mn d: naar c: 2Mb/s Van mn d: naar usb disk , idem Van mn usb disk naar c: 32MB/s Van mn c: naar unraid 70 a 110 MB/s finally its back!! Wtf is er dan met mn d:? Ik had ook al gezien dat dvdfab tijdens kopieren nr mn d: soms gewoon traag is of stopt Er is iets aan de hand dus daarmee maar wat? C: is mn ssd maar helaas erg weinig ruimte Mn d: is een 500gig gewone hdd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
uwen d is gwn aan het verslijten of cache overbelast , zou even helemaal leegmaken formateren en nog eens testen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
ilstino zei:
uwen d is gwn aan het verslijten of cache overbelast , zou even helemaal leegmaken formateren en nog eens testen
Dat heb ik gedaan voor ik win10 erop gezet heb op c: Ff ander sata slot proberen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
Skank zei:
Dat heb ik gedaan voor ik win10 erop gezet heb op c:Ff ander sata slot proberen
of mss andere sata kabel ? doe anders ook even disk check
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Skank zei:
Dat heb ik gedaan voor ik win10 erop gezet heb op c:Ff ander sata slot proberen
tis opgelost
263a.png
Kopieer nu aan 50-70 MB/s ah eindelijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Ja blijkbaar Ik vind het wel vreemd maar soit, twerkt nu Ofwel zat em nie goe
 
Laatst bewerkt door een moderator: