• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nieuwe pc

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Die grote PC kasten ben ik zo beu als iets. Waarom niet zoiets niet groter als een NUC ?
Stil, zuinig en meeeeeeeer als krachtig genoeg voor "er zal niet op gegamed worden, wel programmas en administratie"

Yep. Mijn mening ook... Ik heb nu nog steeds zo'n grote bak. Maar als die de geest heeft zal er iets mini komen. Ik gebruik die PC ook niet zoveel. Zo'n AIO is wel mooi maar meestal duur. Dan liever een mini bak. Upgrade mogelijkheden heb ik toch niet nodig. Gamen doe ik bv ook niet..
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Wij gebruiken op het werk Lenovo M720q tiny (i5 8400, 8Gb, 256Gb SSD), 300 stuks en nog nooit problemen mee gehad.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: krikri

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Dat kan.. voorstellen? Of een all in one maar is dan terug direct duur niet? Min 8gb ram?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Te zien voor wat het gebruikt wordt. Weet niet wat de prijs van RAM is tegenwoordig. Ik heb zelfs 12gb ram in mijn gsm :oops:
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik snap het... Het hetzelfde probleem maar dan met een laptop. Vrouw wil graag een laptop. Max 1 000 euro. Liefst een ultrabook. Gaming is niet noodzakelijk..

Ik zit nu gewoon op Tweakers het aankoopadvies te lezen op het forum. Misschien vind jij daar ook iets dat je kan gebruiken?
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik snap het... Het hetzelfde probleem maar dan met een laptop. Vrouw wil graag een laptop. Max 1 000 euro. Liefst een ultrabook. Gaming is niet noodzakelijk..

Ik zit nu gewoon op Tweakers het aankoopadvies te lezen op het forum. Misschien vind jij daar ook iets dat je kan gebruiken?

Das hier ook de eeuwige twijfel, moet je nog een desktop/all in one/mini of ga je voor laptop

Langs de andere kant, sinds mijn oude ipad (3e generatie) het niet echt meer deed, gebruik ik geen tablet meer, enkel telefoon en laptop
zelfs nu de tablet niet meer werkt


Moeilijk
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Eigenlijk is ideaal een laptop met docking station.. Dan heb je beide. Je kan nog altijd op je bureau zitten. Eventueel met 2 schermen want allicht heb je ergens nog wel een scherm staan van je huidige PC? Dan heb je ofwel een laptop waarmee je in de zetel kan zitten maar je kan er ook mee werken op de bureau.Je hebt dan ook geen tablet meer nodig als je voor een lichte ultrabook gaat dat gemakkelijk op de schoot gaat.

Data moet er toch niet op de PC staan. Dat zet je allemaal op je server :)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Eigenlijk is ideaal een laptop met docking station.. Dan heb je beide. Je kan nog altijd op je bureau zitten. Eventueel met 2 schermen want allicht heb je ergens nog wel een scherm staan van je huidige PC? Dan heb je ofwel een laptop waarmee je in de zetel kan zitten maar je kan er ook mee werken op de bureau.Je hebt dan ook geen tablet meer nodig als je voor een lichte ultrabook gaat dat gemakkelijk op de schoot gaat.

Data moet er toch niet op de PC staan. Dat zet je allemaal op je server

true
maar is nu niet voor mij..
maar voor vriend

voorstellen of commentaar op mn voorgestelde modellen?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik zou dan voor de Dell gaan of een andere mini PC... Heb persoonlijk liever een kleine mini bak en apart scherm bij kopen. Bak kan je gemakkelijk weg steken. Staat enkel het scherm op tafel. Even clean dus maar minder zwaar scherm. Met die AIO heb je miserie als er iets kapot gaat. Want dan is alles stuk.. Met mini pc & scherm heb je allicht meer reparatie mogelijkheden...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Wat denk je hiervan?
Voor scherm zat ik te twijfelen 4k of niet.. maar denk beter niet.. boxen in scherm is wel makkelijk denk ik
clean desk
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
4k gaan ze toch nooit gebruiken? Want pc moet dit aankunnen. ziet er wel goed uit
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
grr montagebeugel en sta kabel er nog niet bij
ook dat nog

en ben windows ook nog vergeten, die kan ik er niet bijbestellen?
begint dan toch duur te worden