• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nieuwe tv + geluidsinstallatie

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
bij sommige blu ray spelers werkt dit gewoon , maar bij andere moet je echt via on screen menu naar multimedia gaan en zo cd selecteren om dan af te spelen , hangt dus van toestel tot toestel af
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joerot

Member
21 dec 2014
22
1
6
Ondertussen is alles geleverd en geïnstalleerd. Van beeldkwaliteit en functionaliteit ben ik heel tevreden!

Wat wel een probleem is, is dat ik met een lip-sync probleem zit. Beeld is steeds iets trager dan geluid. Heb er al over gelezen en heb begrepen dat dit niet persé aan de Samsung TV ligt, maar dat algemeen UHD 4K tv's hier regelmatig mee te kampen hebben. Dat het ligt aan beeldprocessing dat iets langer duurt dan doorsturen van geluid. Probeer nu zo goed en zo kwaad mogelijk een delay in te stellen op de Denon receiver. Is momenteel goed gelukt, maar wel vervelend dat ik er blijf op letten of alles synchroon loopt. Iemand eventueel tips? Momenteel heb ik het geluid ongeveer 65 ms vertraagd en lijkt het ok.

Nog mensen die dit meemaken/meegemaakt hebben? Hoe hebben jullie dit aangepakt? Wel jammer dat je voor zo'n prijs toch nog zo'n problemen kan krijgen...
 
Laatst bewerkt door een moderator: