• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nieuwe tv kast

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ben stilaan aan het zien om mijn ikea kast te gaan vervangen door een mooi meubel. Alleen, ik weet helemaal niet waar ik daarvoor moet zijn. Ik vind volledig toe mooi maar als ge dan altijd alles moet gaan openzetten om te bedienen...?   Iemand wat tips of hoe hebben jullie het?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Mijn kast is volledig dicht, en niet doorzichtig
1f609.png
Ik bedien alles ook zo dicht. Niks open zetten.   Dit met een marmitek control 8 Werkt perfect
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Spectral meubels? Goh moeilijk hoor Wat zoek je? Kasten/lades? Open ruimtes? Glas/geen glas Budget? Hoog/niet hoog...   Wil je bij meubelzaken kijken? Ikea, Stevensmeubelen of andere Of wil je specifiek bij A/V zaken kijken (meestal zijn die dan wel moderner)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Die spectral meubels, is dat enkel te verkrijgen in Nl? kom precies alleen op site in NL terecht. Ik zou vooral is graag voorbeelden zien want ben er nog niet volledig uit wat ik juist wil. Vind de kliklades wel mooi maar vraag me af hoe handig dit alles is. Zou graag alles kunnen afsluiten, zodat je dus niets ziet van de toestellen, vanzelfsprekend moet er dan een goede koeling voorzien zijn. Maar is dit wel mogelijk, zoveel in 1 kastje?
263a.png
Moet heel wat in ze: ps 3 cd speler reciever telenet digicorder blu ray speler anti mode
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Jup is in NL Zoveel in 1 kast is zeker mogelijk. Wat koeling betreft is deze meestal ondermaats voor zo'n dingen, zeker als het volledig gesloten is.. Wat je altijd kan doen is zelf koeling voorzien zoals ik gedaan heb... Of is eventueel een kast op maat een optie voor je? Dan ben je eigenlijk volledig vrij en kun je direct rekening houden met koeling   Maar gesloten met zoveel toestellen erin en voldoende voeding, ik wens je veel succes
263a.png
  Bij dat oud meubelke van mij die maar voorlopig diende, heb ik zelfs de achterwand volledig weggelaten om genoeg koeling te hebben... en ik had nog minder toestellen (4) Die versterker maakt zoiezo serieus wat warmte aan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
oei nee, helemaal mijn ding niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
is maar een voorstel, nog niks op het zicht?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Jake, ik denk dat hij ze uit het zicht wil
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ah....
 
Laatst bewerkt door een moderator: