• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

ontwerpen sterrenhemel

stellaboy

Member
16 dec 2014
66
0
9
Iemand een idee hoeveel fibers ik best neem per m² om een mooi resultaat te hebben voor mijn sterrenhemel? Mijn plafond is 16 m² groot om mijn sterrenhemel te bouwen. Waar kan ik best terecht voor de aankoop van een sterrenhemel? Hoe ga je best te werk voor zo'n grote oppervlakte?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Das erg groot. Ik denk tegen de 600 fibers. Tenzij je vEel ruimte tss laat. Indien interesse heb ik misschien een tweedehands te koop, echter de dichtste zijn wel afgeknipt he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

stellaboy

Member
16 dec 2014
66
0
9
2dehands zie ik niet zo zitten daar de kortste al afgeknipt zijn.Het zal zo al moeilijk genoeg zijn om te monteren. Waar heb jij de jouwe gekocht?één van 600 fibers ben ik hier nog niet tegen gekomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Dat weet ik helaas niet meer..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Op Amazon.de kom je ze best goedkoop tegen. Bijvoorbeeld: deze met 580 puntjes in verschillende groottes of deze met 760 dezelfde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

stellaboy

Member
16 dec 2014
66
0
9
luckske zei:
Op Amazon.de kom je ze best goedkoop tegen. Bijvoorbeeld: deze met 580 puntjes in verschillende groottes of deze met 760 dezelfde.
Bedankt, zeker de moeite om te overwegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

stellaboy

Member
16 dec 2014
66
0
9
Met welk plaatmateriaal kan je het best werken? MDF 12mm,gipsplaten,multiplex... ? De platen best eerst verven alvorens de fibers er door te steken?
 
Laatst bewerkt door een moderator: