• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Opensource ticket systeem

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Kent iemand goeie open source ticket systemen?

Momenteel gebruiken we op het werk zendesk, maar dat komt nogal duur uit.

Je moet ook tickets kunnen toewijzen aan personen enzo,
Ideaal zou zijn mochten er nog andere werkgroepen (buiten ict) ook gebruik kunnen maken van dit platform, (zonder dat het dan in hetzelfde portaal komt, bv voor kledij,...)

ideas?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Een betalende mag ook, maar dan wel goedkoper dan zendesk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
spiceworks maybe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Je hebt 2 versies blijkbaar, de cloud en de gewone, ik vermoed dat de cloud betalend is? Ik vind wel niks terug.

Kun je hiermee bv ook:
- department ict, stel ze mailen naar <woltlab-metacode data-name="email" data-attributes="WyJpY3RAbWFpbC5iZSJd"></woltlab-metacode> en die komt in departement ict terecht
- department kledij, en ze mailen naar <woltlab-metacode data-name="email" data-attributes="WyJrbGVkaWpAbWFpbC5iZSJd"></woltlab-metacode> en die komt in departement kledij terecht
Ook doorsturen en noem maar op kan?

Is dat een gekende spiceworks, en een goeie? Je hebt er zodanig veel man , phew.
osticket ziet er ook goed uit, en otrs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
@Skank heb zelf geen ervaring, maar misschien deze eens even checken: http://blog.capterra.com/the-7-best-free-help-desk-software-tools/

Een van die zeven zal wel goed zijn?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Skank zei:
</woltlab-metacode> en die komt in departement kledij terecht
Ook doorsturen en noem maar op kan?

Is dat een gekende spiceworks, en een goeie? Je hebt er zodanig veel man , phew.
osticket ziet er ook goed uit, en otrs
veronderstel dat dat basis stuff is wat ge vraagt...spicworks gebruikte ik eerder voor network monitoring/inventory, mega grote community is ook een dik voordeel - bon, gratis en supergoeie tools dat pakket.
Tegenwoordig zitten we op axios assyst qua ticketing systeem dus mja, de rest niet meer zo bekeken

uitproberen zou ik zeggen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Laatst bewerkt door een moderator:

Seagull

Active Member
18 dec 2016
140
7
28
Skank zei:
Had ik al bekeken
263a.png

Stond hier ook in de lijst, gebruik jij die mss?
Ik heb een klant die OTRS gebruikt voor change control, voor opvolging van klachten en voor CAPA management.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Ik heb die spiceworks cloud versie eens up and running.
Ik zie precies wel niet zoveel mogelijkheden, ik kan die niet in het nederlands zetten? tenzij ik de downloadversie gebruik? (moet je daarvoor betalen?)

Ik kan ook custom attributes toevoegen, maar de reeds basis attributes kan ik niet aanpassen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Mmm we willen eigenlijk iets binnen O365

Kijk hier eens

https://store.office.com/search.aspx?qu=helpdesk

Iemand kennis/idee welke best te nemen?

Nederlands is een pluspunt en liefst ook mogelijkheid om te gebruiken voor verschillende departementen/organsaties/werkgroepen
 
Laatst bewerkt door een moderator: