• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Panasonic introduceert TX-65CZ950 4K OLED TV inclusief HDR

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Voor de liefhebbersvan beeldkwaliteit is er goed nieuws, de Japanse fabrikant Panasonic introduceert de TX-65CZ950 4K OLED TV met HDR ondersteuning uit. Het TX-65CZ950 model krijgt ook een speciale en aangepaste versie vande 4K Studio Master Processor waardoor het toestel een nog beterebeeldkwaliteit kan leveren en alsof dit nog niet genoeg is, heeft de TX-65CZ950 ook een THX-certificering waardoor dit de eerste 4K OLEDis met een THX-certificering aanboort.




“OLED is een zeerveelbelovende schermtechnologie, maar het is een flinke uitdaging ombeelden getrouw weer te geven op een OLED TV. THX onderwierp de CZ950aan meer dan 400 laboratoriumtests en controleerde zo samen metPanasonic of elke pixel exact overeenkwam met de bron content. Hetresultaat is een televisie die heldere objecten kan creëren met eenuitstekende witte uniformiteit, en die native 4K- en omhooggeconverteerde HD-beelden produceert met een contrast en helderheiddie voorheen alleen werden gebruikt in professionele monitoren”,aldus Eric Gemmer
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://youtu.be/mJ_dsO99v_o</woltlab-metacode>

De prijs en de beschikbaarheid is nog niet geweten.
 

Bijlagen

  • Panasonic-TX-65CZ950.jpg
    Panasonic-TX-65CZ950.jpg
    81,7 KB · Weergaven: 326
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Yes, eindelijk wat OLED-nieuws vanuit Panasonic
1f44d.png
het lijkt erop dat Sony nu ook spoedig met iets op de proppen zal komen en de concurrentie bij LG kan beginnen
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Joske007 zei:
Yes, eindelijk wat OLED-nieuws vanuit Panasonic het lijkt erop dat Sony nu ook spoedig met iets op de proppen zal komen en de concurrentie bij LG kan beginnen
Ik vind wel niet of er een LG paneel in zit ? En Sony? Zullen we zeker vanaf vrijdag weten, als de IFA beurs bezig is
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
demon zei:
Ik vind wel niet of er een LG paneel in zit ? En Sony? Zullen we zeker vanaf vrijdag weten, als de IFA beurs bezig is
263a.png
Laat ons hopen dat er vlug wat meer in OLED-land te beleven valt, want buiten 4K is er helaas, marginaal vooruitgang geboekt in beeldkwaliteit
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Prijs is 8500 pond, voor die prijs koop je beter een projector!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Dit zal wel een model als de ZT60 zijn, het neusje van de zalm....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
prijs van de pana wordt €9999 en heeft hetzelfde paneel als de lg , sony heeft trouwens ook een 4k oled aangekondigt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
ilstino zei:
sony heeft trouwens ook een 4k oled aangekondigt
Ik vind daar niets van terug?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
voordeel van in bruingoed winkel te werken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
ilstino zei:
voordeel van in bruingoed winkel te werken :p
Dan zullen ze dat wel op de beurs in oktober onthullen... Ook met LG display paneel? Als je het niet mag zeggen, doe gerust in conversatie
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
gebruikte paneel weet ik niet , wel weet ik dat we vrijdag de eerste 55eg960v hebben uitgeleverd , dat de 65" niet meer voor 2015 is en ze zelf twijfelen of de rechte modellen zelf nog in 2016 uitgeleverd gaan worden , ondank hun grootdoen slagen de yields van oled panelen echt nog tegen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
65" lg wordt volgende week uitgeleverd , de eerste voor klant 55" hebben we vorige week geleverd . na aankondiging pana oled heeft sony plannen gecancelled heb ik te horen gekregen . de rechte modellen met ineens hdr van lg zouden volgens sales rep van lg onder de kerstboom moeten kunnen liggen . vanaf november zouden ze in pre-order komen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
24 mrt 2016
38
0
9
panasonic oled tv

hallo,

ik zou mij dolgraag een panasonic oled tv aanschaffen, maar 65 inch is te groot voor mijn ruimte. wanneer komt panasonic met kleinere formaten oled tv en welke ?

mvg,

frans callebaut
 
Laatst bewerkt door een moderator: