• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Panasonic plasma 2013 lineup

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Mja. Is wel 3500 euro voor de 65" he...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Mja
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Daar kan je zeker 10% afkrijgen. Als ik dat kan dan kan jij dat ook Sphinx
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Ha. Waar gekocht?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Hmm. Staat daar aan 3359 euro. Is ook nog een heel aanvaardbare afstand voor mij want is in Gent
263a.png
  Thx voor de tip! Ze hebben hem daar wel niet in stock... Pas leverbaar na een week volgens de site. Dus even langs gaan om eens in het echt te bekijken is geen optie
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Met een beetje overleg met hen, moet je daar zeker nog wat van de prijs afkrijgen. Is mij in ieder geval gelukt
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Net het artikel gelezen bij Tweakers over Oled. Je wordt als ware weg geblazen bij de kwaliteit van deze nieuwe schermen. Prijs is echter 9 000 euro voor een 55" scherm van LG. Zo'n 8 000 voor dat van Samsung. Dus voor die aan een aanvaardbaar prijsniveau van 2 a 3 000 euro zitten bij zal er nog wel enkele jaren over gaan.   Dus is ofwel nu gaan voor een panasonic plasma om bijna perfecte zwartwaardes te hebben. Andere mogelijkheid is nog een jaar of 3-4 te wachten op OLED voor perfecte(?) zwartwaardes.   Stefaan, hebben ze bij die winkel een groot aanbod in de winkel? Of is de showroom relatief beperkt. Anders zou ik nu vrijdag die wel eens een bezoekje willen brengen...   De TV hebben ze sowieso niet in stock. Maar zou hem eventueel wel kunnen bestellen om te leveren volgende week. Behalve als dat natuurlijk niet mogelijk is met de feestperiode die er aan komt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik zou absoluut niet wachten jong.

De vt is gewoon top!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Denk dat ook niet te doen hoor.. Maar onderhandelen over de prijs van een toestel dat ze niet in stock hebben kan wel eens tricky worden want dan weten ze dat je dat toestel echt wel wil..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ben zelf niet in de showroom geweest. Werd hier afgeleverd op een grote vrachtwagen. Is een serieuze doos, zeker 2 man nodig om die binnen te krijgen. Idem dito om op te hangen aan de muur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Daar ging ik wel vanuit
1f61b.png
  Dat is zelfs al lastig met mijn 46".   Gewoon niet binnen geweest en toch nog een extra korting gekregen. Dat is wel sterk...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ik stuur je vanavond een PM met wat meer uitleg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Super! Alvast bedankt
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ikbenben

Member
18 jun 2013
165
0
19
Het begint te kriebelen voor een 55VT60 aan te kopen. Ik krijg 451€ bij overname van mijn "oud" toestel. Het komt dan op ongeveer 1900€. Het gaat enige aanpassingen vereisen aangezien mijn centerspeaker voor het beeld gaat komen als ik de tv op staander zet, Ik ga hem dus aan de muur moeten hangen dan. Ik zie er ook wat tegen op om hem in te spelen, 100u is wel echt lang. Dat betekend dat ik constant moet opletten dat er geen beelden van pictogrammen en zo te lang blijven staan, gaming gaat ook tot een minimum moeten beperkt worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Gewoon doen. Hmm. Dat van dat inspelen wist ik niet... Maar ik kijk wel niet zoveel gewone TV. Dus die pictogrammen gaan er niet snel opstaan. Gaming is toch geen probleem?   Zijn er nog tips wat betreft de TV?   Ik heb precies wel een probleem met die Smart TV. Telkens ik die wil opstarten wordt ik uit de menu gesmeten. Ik start bv Youtube op maar dat wil dus niet booten. Ligt dit aan een bepaalde instelling? Mijn TV is verbonden op internet via de kabel. Ik heb wel die afscherm blokjes niet gebruikt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Zeker doen! Mooie overnameprijs ook!

Inspelen.. Ach ben je zo doorheen!

Doen zeg ik. Anders ga je spijt hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Met gamen moet wel oppassen omdat de HUD altijd op dezelfde plaats blijft staan. Voor de rest heb ik gewoon tv en films gekeken en ik heb nog geen problemen ondervonden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ikbenben

Member
18 jun 2013
165
0
19
Als je de oude voor meer dan 200 euro kan verkopen, dan ben je hier goedkoper af: http://www.elektromarkt.be/nl/product/panasonic-txp55vt60e/6270
  Dat is net het probleem. Probeer maar eens een 5 jaar oude plasma te verkopen. Dit is alleen voor liefhebbers, de meesten willen een LED. Ik ga dus het risico hebben dat die hier nog lang gaat blijven staan en ik heb geen plaats voor 2 grote tv's.  
Gaming is toch geen probleem?
  Bij gaming heb je veel stilstaande beelden, ttz bij sommige games toch.  
Zeker doen! Mooie overnameprijs ook!

Inspelen.. Ach ben je zo doorheen!

Doen zeg ik. Anders ga je spijt hebben
  Idd, vandaar dat ik de stap wel zou willen wagen. 100u = 12 dagen van 8u spelen
1f61b.png
 
Met gamen moet wel oppassen omdat de HUD altijd op dezelfde plaats blijft staan. Voor de rest heb ik gewoon tv en films gekeken en ik heb nog geen problemen ondervonden.
  Idd, vandaar dus het probleem bij gaming. Ik heb sinds deze Battlefield 4 op PS4 en daar kan ik wel meerdere uren op een dag op spelen als er tijd voor is. Mijn huidige plasma heb ik ook ingespeeld maar wel geen 100u.
 
Laatst bewerkt door een moderator: