• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Panasonic TX-P55VT60 retentie of in gebrand.

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
fred1946 zei:
Rik heb jij een enige idee of ik ook de 3D brillen van de plasma tv kan gebruiken op deze tv,is ook active 3D
Euh, neen? Ik zou zeggen...probeer en kijk hier KLIK eens
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
probeer het eens , als ze dezelfde manier gebruiken om te koppelen moet het gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Morgen gebeurd het,krijg me nieuwe tv pana 55CX800 binnen. Toch nog alles netjes geregeld. Laat jullie weten wat ik er van vind,volgens de testen en review is die niet slecht in alle opzichten. Tevens te koop 2 3D brillen patch AB voor de 55/V60 en ook geschikt voor de 65/V60.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Yep. Heb de Panasonic 55CX800 binnen. Moet toch even wennen,zal een tijdje nodig hebben.ik weet het is geen Plasma. Met wat spelen met de instellingen valt het mee. Mooi diep warm beeld,geluid is ook goed geen blur.alleen de kijkhoek valt tegen,gaat toch verkleuren. Had wat op Google rond gekeken voor calibratie,en had toch veel meer voordelen dan zelf instellen,gaat wat dieper. Dinsdagavond komt Dimitri Valkenburg om de tv te calibreren,dat is toch beter dan zelf afstellen,word wat nauwkeuriger ingesteld. Toch weer voor Panasonic gekozen. Laat jullie de resultaat weten.
 
Laatst bewerkt door een moderator: