• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gaming Playstation VR

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Hey,

Heeft er al iemand een PS VR in huis? Sinds vandaag verkrijgbaar en waarschijnlijk enkel als je gepre-ordered hebt. Maar toch, ik wil graag weten wat de eerste bevindingen zijn, hoe voelt het en hoe verslavend is het?! Lijkt mij enorm fun, maar heb het nog niet in huis gehaald. Enkele spellen zien me er enorm leuk uit waaronder EVE Valkyrie en Robinson : the journey. Star wars battlefront krijgt ook een update met een aparte missie in VR.

Enige lastige is het prijskaartje he, ik heb ook nog een camera nodig en een spel erbij en je bent meer als 500 euro kwijt ipv enkel de 399 van de bril.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Jaartje wachten en ge hebt het voor 200 ofzo + meer games.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Moet ik zeker hebben maar nu nog niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Ja en als je nog tien jaar wacht dan heb je mss nog beter, of je wacht 20 jaar en tis nog beter etc... als je altijd wacht dan heb je uiteindelijk nooit iets gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
10j? Lol 10 maanden, groot verschil
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ik heb hem een half uurtje kunnen testen. Ik was onder de indruk van het concept, maar het beeld was imo nog echt niet goed. Lijkt een totaal gebrek aan anti-aliasing te zijn, elke lijn is "hoekig" etc. Je merkt gewoon dat het vooral goed werkt bij bvb racegames omdat je daar ook gewoon in een stoel zit. Games waarbij je moet rondwandelen werken echt veel minder vlot. Om bvb te draaien moet je dan de rechtse knuppel gebruiken, maar die draait dan onmiddelijk 45 graden. Werkt zeer contra-intuitief.

Maar ervaring zal ons leren of ze er in verbeteren zeker...
 
Laatst bewerkt door een moderator: