• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Plex op synology

davebog

Member
24 mei 2013
124
0
19
Iemand ervaring met plex op de synology ? Gebruiksgemak ? Afspeelmogelijkheden ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Ik denk dat afspeelmogelijkheden dan sterk afhankelijk zijn van de specs, processor enz van je NAS he overigens, staat je nas dan via hdmi in verbinding met je projector? Ik zou dergelijke ALTIJD scheiden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davebog

Member
24 mei 2013
124
0
19
Ja, vrees er ook voor. Beter terug bij de combinatie dune/synology blijven dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Xbmc geen optie? Of indien je dat niet wilt, mede8er?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Plex is server-client architectuur Stijn dus geen HDMI nodig vanaf NAS. En nee geen ervaring met Plex op de NAS.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Waar is de client dan? Ik dacht dat hij bedoelde zowel server als client op de nas... En dan moet hij toch wel hdmi hebben?

Zn dune kan toch geen plex client zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Samsung en LG TV's hebben bijvoorbeeld een Plex client in hun store. Of Plex op een Raspberry PI installeren, Mac, Intel NUC, Gigabyte Brix, ... keuze zat dus. Plex client bestaat sowieso voor OS X, Windows en als 'k me niet vergis ook Linux.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Hij wil geen htpc, plex op zn beamer kan niet en op zn dune ook niet. Waar zie jij dan opties met hetgeen hij nu heeft? Right. Rechtstreeks op zn nas... Als da uberhaupt kan, en dan heeft hij een hdmi verbinding nodig v zn nas nr zn beamer...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nee dat was de TS zijn vraag niet, hij vraagt gewoon naar ervaringen, gebruiksvriendelijkheid, e.d. niet of hij het met zijn huidige opstelling meteen kan. En dus, reageer 'k gewoon op jou en het HDMI vanaf de NAS verhaal.   Je kan trouwens niet verwachten dat we van iedereen weten wat ze staan hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Tis teken dat ge niet genoeg leest opt forum lol
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: