• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

PS4 deal

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Ik ben op zoek naar een ps4 deal voor kerst

Nu al kopen of nog wachten?

Ik wil namelijk de bundel met starwars

Kan hem nu voor 400 preorderen met 10 euro korting

Wachten of doen? Geldt de 15% korting bij dreamland erop?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Nog eentje gevonden voor 379 :p + starwars
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
houd er wel rekening mee dat dit de 500gb versie is met maar 1 controller , terwijl er net een 1tb versie met 2 controllers uit is , die ga je in de eindejaarsperiode ook wel vinden in bundel met star wars voor dezelfde prijs , en die decal van darth vader kan je online kopen voor ongv 10 € , dus jij moet vooral beslissen , wil je de 500gb limited edition , of ineens de 1tb versie ,

ikzelf heb de xbone 500gb en moet zeggen deze staat echt snel vol , zeker als je weet dat hij elk spel volledig op hd zet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
ilstino zei:
houd er wel rekening mee dat dit de 500gb versie is met maar 1 controller , terwijl er net een 1tb versie met 2 controllers uit is , die ga je in de eindejaarsperiode ook wel vinden in bundel met star wars voor dezelfde prijs , en die decal van darth vader kan je online kopen voor ongv 10 € , dus jij moet vooral beslissen , wil je de 500gb limited edition , of ineens de 1tb versie ,

ikzelf heb de xbone 500gb en moet zeggen deze staat echt snel vol , zeker als je weet dat hij elk spel volledig op hd zet
Neen de 1 tb versie met 1 controller

dus jij denkt dat je 3 weken later een versie vindt hetzelfde met 2 controllers? i dont think so

Het enige dat je zal vinden is hooguit een versie met een andere game maar qua prijs zal het identiek zijn

en een extra controller erbij (waarde 60 euro) dat denk ik niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Zeg mij es waar je een 1tb versie ziet met 2 controllers?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
ik heb hier vandaag mijn promolijst gekregen van ps4 bundel met 2 dualschock aan €399 , dus ik verwacht dat tegen de eindejaarsperiode dezelfde bundel nog wel komt met nog een gratis game , vergeet niet ik zit bij de bron , ik zie meestal dingen voor de gewone consument

daar heb ik dit dus gezien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Kan goed zijn maar ik geloof er niet in

dus ps 4 met 2 controlers aan 399 , scheelt maar 10 euro als je ze afzonderlijk zou kopen Geen wauw dus Nee, dan koop ik liever los Dat ze plots nog een game zouden bijgooien, zou in hun eigen nadeel zijn na sinterklaas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
heb zo in het verleden xbox 360 met 2 controllers en 4 games gekocht aan 350 terwijl de gewone versie met 1 controller zonder game 320 was , en dit was ook eind november . is echt de ideale periode voor zo'n acties , en btw sony verkoopt elke ps4 met verlies ze verdienen dit terug met games en accesoires en psn , net zoals microsoft doet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
de adviesprijs van playstation zelf van de 1tb edition is 379€ + 59€ voor een dualshock controller is 438 , wel een groter verschil dan de 10 € dat jij beweerd . maar soit doe zelf wat je wil , wou het maar even laten weten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
ilstino zei:
de adviesprijs van playstation zelf van de 1tb edition is 379€ + 59€ voor een dualshock controller is 438 , wel een groter verschil dan de 10 € dat jij beweerd . maar soit doe zelf wat je wil , wou het maar even laten weten
ps 1tb met 1 controller is 350 + extra controller van 60 is 410 das 10 euro verschil

Maar toch bedankt om te reageren hoor !

Ik he b nu een 1tb editie met 1 game van 650 euro voor 379 euro
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
kzei toch duidelijk adviesprijs , ik weet ook dat je ze goedkoper vindt , waarom vraag je eigenlijk altijd voor andere mensen om hun meningen te geven en breek je ze dan af om toch maar je eigen wil te doen en je eigen gelijk te krijgen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Ohja, vermits jij aan de bron zit, als je iets beter kan voorstellen doe gerust, dan bestel ik hem via jou Wel niet te lang wachten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
ilstino zei:
kzei toch duidelijk adviesprijs , ik weet ook dat je ze goedkoper vindt , waarom vraag je eigenlijk altijd voor andere mensen om hun meningen te geven en breek je ze dan af om toch maar je eigen wil te doen en je eigen gelijk te krijgen ?
das is niet om af te breken, ik wil gewoon betere dingen horen/zien en niet dingen die eigenlijk niet aan de beginpost voldoen...

Totaal niet van gelijk krijgen

Nogmaals, als je mij een beter voorstel kan doen of ergens weet te vinden, laat het me weten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
je vraagt of je de deal moet doen ja of nee , ik geef mijn mening dat je beter nog wat afwacht zoals je zelf vraagt of dit slim is maar je blijft terug beginnen over de deal dat jij kan doen , dus ik raad je aan om nog even te wachten omdat er altijd in de eindejaarsperiodes betere deals zijn dan wat je nu kan doen

ik zou je aanraden om eens verschillende bart smits en game mania's binnen te gaan , zulke acties mogen ze niet online zetten maar staan meestal wel in de winkel , zo heb ik in de tijd ook mijn xbox 360 gevonden , den beste deals met zo'n consoles ga je niet online vinden , daar dit contractmodellen zijn , ze mogen geen lagere prijzen afficheren omdat dit dan contractbreuk is , net zoals er geen reclame mag gemaakt worden dat er over 2 weken een actie via euronics loopt op de suhd modellen van samsung met gratis uitbreiding naar 5 jaar garantie , in de winkel zullen ze je dit meededelen online mag dit niet gezet worden , net zoals de js9500 niet lager geprijsd mag staan online maar in de winkels wel al aangeboden wordt aan €4900 ipv €5999

online is leuk voor vergelijken maar beste prijzen krijg je echt nog in winkels zelf , zeker met contractmodellen van toestellen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
ilstino zei:
online is leuk voor vergelijken maar beste prijzen krijg je echt nog in winkels zelf , zeker met contractmodellen van toestellen
Niet altijd het geval hoor
1f609.png
maar het wil inderdaad best wel eens voorkomen dat je in een fysieke winkel betere condities krijgt. Zo heb ik zeer recent als voorbeeld mijn geheel nieuwe foto-uitrusting ver onder de laagste online prijzen kunnen aankopen en dit was nog niet alles! Ik kreeg er in de onderhandeling als extra nog verschillende en waardevolle gratis accessoires bij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Niet echt kennis van playstation...

Maar nog niet gedacht aan een steambox?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Ik heb echt al alles overwogen Back to pc, xbox, ps4, steambox, android shield... echt alles
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
net even gevraag, Iemand is er net 1 aant maken, en hij had nog wat onderdelen. Dus kost ongeveer €400 Met alle onderdelen €500 - € 550

Maar dan heb je meer opties/ vrijheid met je games
 
Laatst bewerkt door een moderator: