• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Red carpet club / CinemaVision kodi addon

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Iemand interesse om een red carpet club membership te delen?
1f61b.png


http://cinemavision.tv/

Cinemavision is een addon voor kodi die ervoor zorgt dat je eigenlijk een cinemabeleving hebt zoals in het echt Dit kan door een sequence te volgen die je zelf bepaalt, is echt super - toevogen van trivia - toevoegen rating bumpers - toevoegen audio bumpers (hij kijkt naar de film audio track en afhankelijk daarvan kiest hgij de juiste audio bumper) - toevoegen video bumpers (home theater intro, reclame, noem maarop vanalles) - toevoegen rating bumpers - intro en/of outro voor ieder aspect - reclame - actions (bv licht aan, licht uit, dimmen) - invoegen pauze - seqsuence voor 3d , bv "put on your glasses" noem maar op je kan alles

Er staat al heel wat op hun site, wil eventueel een account delen?
1f61b.png


Met de account kun je allerlei downloaden (je hebt ook een gratis account maar die is ferm limited)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Noem mij raar, maar ik vind het raar dat er hier geen enkele cinemavision user zit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Het enige wat mij nog zou interesseren is enkele trailers, van nog niet bekeken films uit mijn collectie, laten afspelen voor de film. Daarvoor een abonnement afsluiten lijkt mij een beetje overdreven. Moet trouwens eerst nog eens zien hoe ik dat spel kan doen werken. Ben momenteel te druk bezig met Hyperspin en Retropie, waardoor Kodi op de achtergrond geraakt is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
sam zei:
Het enige wat mij nog zou interesseren is enkele trailers, van nog niet bekeken films uit mijn collectie, laten afspelen voor de film. Daarvoor een abonnement afsluiten lijkt mij een beetje overdreven. Moet trouwens eerst nog eens zien hoe ik dat spel kan doen werken. Ben momenteel te druk bezig met Hyperspin en Retropie, waardoor Kodi op de achtergrond geraakt is.
Je haalt wat door elkaar hoor. De addon is volledig gratis De film trailers ook (komende, in de bioscoop gereleasede, eigen ongeziene, of eigen geziene film trailers) , alles mogelijk. Veel audio format en video bumpers zijn ook gratis

Wat is die red carpet club dan, wel dan heb je snellere, onbeperkte toegang tot bumpers/trivia etc etc Alsook ook red carpet club content only toegang
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=hBPkcPNLwvk</woltlab-metacode>

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=mZSwJyXMVWU</woltlab-metacode>

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=gF0ViQy42z8</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Wat zijn bumpers?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Korte video fragmenten

Je hebt er voor audio (bv dts, dts-hd, atmos, dd plus enz enz), afhankelijk van je filmbestand, wordt de juiste gekozen) Je hebt er voor reclame voor: film intro, film outro, trailer intro, trailer outro, countdown, pauze, enz enz enz Wat je zelf gebruikt kun je volledig aanpassen naar je zin, alsook de volgorde enz je kan het licht laten dimmen/aangaan/uitzetten (actions) enz

je kan eigenlijk alles
1f609.png
Wil je de perfecte bioscoop benadering dan is dit je ding
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Skank zei:
Noem mij raar, maar ik vind het raar dat er hier geen enkele cinemavision user zit.
Onderzocht en bevestigd
1f608.png
assaultrifle.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator: