• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sateliet tv

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Heeft hier iemand ervaring met sateliet tv? Heb hier een satelietschotel met LNB liggen ik moet dus alleen nog een decoder aanschaffen en de boel aansluiten, of beter gezegd laten aansluiten.

Is dat de moeite om te gebruiken? Kan je daar bvb interessante Full HD zenders mee ontvangen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Helaas geen ervaring mee. Heb het topic even verplaatst onder TV
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Is niet echt meer de moeite.   Alle zenders die de moeite zijn zal betaald voor moeten worden. Maar de pakinees in het kleine winkeltje zal normaal gezien wel zeggen wat te doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jonas V.

New Member
22 feb 2013
3
0
4
Ik heb een simpele technisat-multitenne uitrusting met passende receiver   wat kijk ik veel: - alle BBC's en ITV's - Nederlandse regionale zenders (omroep Zeeland, vergelijkbaar met Focus / AVS ... ) - Duitse zenders en Duitse Sport1 (voor motogp en autoprogramma's die net iets inhoudelijker (grundlicher:) ) zijn dan TopGear)   Met een betalende smartcard heb je inderdaad een pak meer interessante zenders, echter heb je daar meestal een domicilieadres voor nodig in het land van de uitgever van het kaartje, dit in verband met de distributierechten.   Als je echt "speelgoed" wil, koop je in de plaats van een standaard uitrusting (genre technisat) een Dreambox (met linux), kort uitgelegd: dreambox is verbonden met internet en "leest" de kaart van een andere ontvanger (500km verderop) uit, je dreambox "denkt" zo dat dat kaartje in jouw ontvanger zit, card-sharing heet dit... http://www.sat4all.com/forums/   Mijn schotel:  
MULTYTENNE_4LNB.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator: