• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sickbeard/sonarr8nzbdrone)/sickrage

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Chickenlal zei:
Settings > Indexers > Advanced settings aanvinken > Restrictions (must contain)
Gevonden, thanks!

Vroeger had ik Sickbeard en Couchpotato op mijn rpi draaien. Vorige week beslist om ubuntu server op een netbook te installeren en daarop dan alle services te draaien. Grote performance-winst in zowel de responsiviteit van de web-UI als in KODI zelf. Ik deel de HD nu via FTP en daaruit leest KODI dus, werkt perfect eigenlijk!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nou Sickrage heeft het hier niet al te lang uithouden. Nu heb absoluut geen schrik van code, maar als je zelf aanpassingen moet gaan doen om een standaard indexer ook op andere categorieën te laten zoeken ... tja dan houdt het wat mij betreft wel snel op.

Dan maar Sonarr geinstalleerd en qua UI zeker een verademing, neat and clean zeg maar. Zoeken gaat héél goed, en ook manueel een episode zoeken is top.

Sickrage heeft natuurlijk ook een aantal zaken wat Sonarr (nog) niet kan, zoals ondertitels zoeken. En na toevoegen van alles heeft Sonarr er geen zin meer in om te laden in Safari, wat wel lukt in Firefox.

Maar al bij al ben 'k toch zéér tevreden met Sonarr.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Stiibun zei:
Maar al bij al ben 'k toch zéér tevreden met Sonarr.
Eenmaal up and running is Sonarr gewoon geweldig.. Beter dan sickbeard of andere. Subtitles kan je mediaplayer, ala plex/kodi toch afhandelen?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chickenlal

Member
26 jan 2016
206
0
19
Even deze topic bumpen.

Heb mezelf ook een nas gekocht waar ik binnenkort alles ga op instellen Sonarr, Emby en Sabnzbd

Maar welke indexers zijn de beste? Mogen gerust betalende zijn, heb ik geen probleem mee