• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sonos topic

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Was het verschil tss connect en connect amp? Enkel dat je bij amp de speakers rechtstreeks aansluit in geval je geen afzonderlijke versterker hebt right?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.913
242
73
Klopt, de amp heeft een ingebouwde versterker, de connect niet en kan je dus enkel aansluiten op je eigen versterker.

Met een connect + play 1, 3 of 5 heb je inderdaad genoeg om muziek te spelen via je HT en buiten/badkamer.

Een bridge heb je dan niet nodig, maar deze krijg je tegenwoordig gratis bij een play dus je kan hem nog gebruiken om het bereik te vergroten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Hoe is dat signaal?

Mijn wifi nu is erg beperkt.... Ik. Geraak bv niet in mn badkamer.

Als ik die connect bekabeld aansluit in mn woonkamer (in de wandkast met deur voor) zonder bridge, (badkamer ligt hierboven) zal ik daar dan bereik hebben met een play 3?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Gebruikt er iemand sonos icm spotify?

Klopt het dat je met abonnement niet op 2 plaatsen tegelijk kan afspelen?

Hoe is de app van sonos? En de integratie van spotify in die app?

Fotos?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.913
242
73
Google access: The ball is still in Google's court on this one, and nothing in their reply changes that.

Amazon got their service on board by cooperating with Sonos, and using the API that Sonos has provided for such integration. To date Google has steadfastly refused to do this.   Idem dus voor de Bluesound.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Lol heb sat ook net gelezenvia google.

Tis dus nog. Echt afwachten spotify of google.beide heb net iets belangrijks niet..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Gebruikt er iemand sonos icm spotify?

Klopt het dat je met abonnement niet op 2 plaatsen tegelijk kan afspelen?

Hoe is de app van sonos? En de integratie van spotify in die app?

Fotos?

Niemand sonos icm spotify?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davebog

Member
24 mei 2013
124
0
19
indien je rechtstreeks spotify op je pc gebruikt dan zet je deze in offline mode terwijl je spotify via sonos gebruikt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davebog

Member
24 mei 2013
124
0
19
in offline mode kan je je playlists perfect afspelen als je deze gedownload hebt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik wil weten of je in online mode, bv in de woonkamer naar song X kan luisteren en boven bv in slaapkamer naar song Y?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Gisteren eens mijn Sonos Play:5 getest. Aangenaam verrast door de klankkwaliteit van de speaker en simpel te gebruiken. Omdat ik met Wi-Fi werk kan ik hem overal in mijn appartement aansluiten waar ik wil. Gelukkig heb ik geen signaal verlies door dat mijn muren in gyproc gezet zijn.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik dacht dat sonos geen wifi gebruikte?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davebog

Member
24 mei 2013
124
0
19
@[member='Stijn'] indien beide via sonos geen probleem. Je kan een aparte playlist/songs in ruimte 1 queuen en een andere playlist/songs in ruimte 2.   Of bedoel je iets anders ? bv spotify app op ipad IN COMBINATIE met spotify via sonos. Indien ja, dan zorgt de laatst opgestarte dat de andere gestopt wordt indien deze in online mode stond. Indien deze in offline mode draaide en hetgeen aan het afspelen was "OFFLINE BESCHIKBAAR" was blijft deze gewoon verder spelen.   Voor alle duidelijkheid : alles kan dus in offline mode perfect afgespeeld worden indien je bij de playlists (1 per 1) aanvinkt dat deze "OFFLINE BESCHIKBAAR" moeten zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik wil alles online beluisteren... dus de offline modus doet er niet toe. Ik ga die muziek niet opslaan.. begin er niet aan.. en net daarom zou ik ook spotify willen zodat je zelf niks moet opslaan   Als ik op hetzelfde moment song X op plaats A en tegelijk op plaats B wil afspelen lukt dit niet?   Als ik op hetzelfde moment op plaats A song X wil afspelen en op plaats B song Y wil afspelen lukt dit ook niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davebog

Member
24 mei 2013
124
0
19
Ivm wifi Minstens 1 van je sonoscomponenten moet aan je router/switch hangen zodat deze in dezelfde IP-range terechtkomt als je pc/tablet/smartphone. Dit zorgt ervoor dat je kan communiceren met je sonoscomponenten vanaf je pc/tablet/smartphone. Communicatie tussen je sonoscomponenten gebeurt niet via je wifi (=een layer 2 protocol) van je router maar via hun eigen SonosNet (=een ander layer 2 protocol).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davebog

Member
24 mei 2013
124
0
19
en via wat wil je plaats A & plaats B aansturen ? beide via sonos ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
en via wat wil je plaats A & plaats B aansturen ? beide via sonos ?
  Hoe bedoel je? Met de ipad he Op de ipad (sonos app) selecteren van plaats A song X, en plaats B song Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davebog

Member
24 mei 2013
124
0
19
als je alle ruimtes bestuurt via de sonos app ; is het nu via je ipad,smartphone of pc; heb je absoluut geen last van het offline/online probleem. dus no issue
 
Laatst bewerkt door een moderator: