• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sonos topic

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
  Ik heb vorig jaar de Magna Ultimo mod laten uitvoeren op mijn Connect en het verschil is zéér goed hoorbaar, maar het blijft wel veel geld
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ik ben aan het rondkijken vermits mn ht nu weg is. Tijd voor sonos.

De playbar nu met 2x10% korting te verkrijgen! Tijdelijk!

Ik hoop alleen dat ze verzenden naar be
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Heb je deze ooit al eens beluisterd ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Heeeeel kort.

Maar eigenlijk zijn er voor mij geen alternatieven.

Ik wil geen 5.1 in de living en wel het gemak van en een soundbar voor tv en de mogelijkheid voor multiroom in een.

Schiet mij enkel sonos over.

Jij al gehoord?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Neen, ben wel eens benieuwd naar je ervaring
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ja het gaat niet de 5.1 benaderen he... Is ook niet de bedoeling.

Dus ik heb niks te vergelijken..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ruudvdh

Member
16 jul 2014
56
0
11
Ik heb hier de PlayBar staan in de living en die klinkt best goed. Ik kan natuurlijk nog niet vergelijken met een dedicated 5.1-opstelling maar voor mijn behoeften ben ik er heel tevreden van (en t vrouwtje ook). Ik zet hem 's avonds vaak op nachtvolume, met versterking van dialogen (kijk wel eens zonder subtitels) en omdat anders de lage bas te fel is. Zit hier met twee kleine kindjes vandaar. Ook in keuken en badkamer Sonos, en dan nog een Play:5 die regelmatig een andere plek krijgt (ook buiten op terras mits extender) en daar nog geen moment spijt van gehad. Ben er 4 jaar geleden mee begonnen en stelselmatig uitgebreid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Wat heb je in keuken en badkamer?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cuball

Member
19 feb 2013
73
0
9
Wat met Bose soundbar ? Nog niet gehoord, maar is ook zo'n soundbar...   Vriend in de straat heeft Sonos soundbar + sub. Heeft er weinig aan geregeld enzo (weet zelf niet of dit kan?), maar wat wel opvalt dat sub domineert (bij velen het wauw effect natuurlijk, maar steekt wel tegen na tijdje)   Van looks is die wel mooi .. (aansluiten is wel niet via HDMI, enkel optisch en netwerk, dus geen HD formaten mocht je dit willen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
HD formaten op een soundbar
263a.png
?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cuball

Member
19 feb 2013
73
0
9
héhé, true..   maar dacht wel dat je Sonos naar 5.1 kon uitbouwen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Waarom zou ik hd formaat nodig hebben..

Not dus.

Bose is not done.

En je kan idd nr 5.1 uitbouwen maar ook dat wil ik niet.

Het is niet voor film

Enkel voor multiroom en muziek en om tv te versterken. (En films)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ruudvdh

Member
16 jul 2014
56
0
11
@Skank in de keuken en badkamer heb ik gewoon 2 Connect:amps staan en die aangesloten op plafondspeakers van Art Sound (Gold Series van 3 jaar geleden). Ik speel in de zithoek zonder sub. Gisteren Godzilla gezien en dan zijn die lage tonen die uit de playbar komen best wel al indrukwekkend. Een sub zou te veel zijn in mijn kleine zithoek en ik vind hem eigenlijk ook wat duur. Heb de Playbar via optisch digital out gekoppeld aan m'n Blu-ray-speler die ook Plex-app heeft. Mijn oudere plasma-tv heeft geen digital out
2639.png
maar veel gewone tv wordt hier toch niet meer gekeken....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Net mail gehad:   Geachte heer/mevrouw,   We vinden het erg spijtig u te moeten melden dat de levering van uw Sonos bestelling vertraging oploopt. We verwachten deze over ongeveer een week naar u te kunnen versturen. Hiervoor bieden we u onze oprechte excuses aan.   Zodra we uw bestelling verzonden hebben ontvangt u hier een bevestiging van.   Met vriendelijke groet,   Klantenservice  
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Interessante toevoeging De 10% korting op soundbars is niet meer geldig op de sonos playbar lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Sonos komt met een software-update waarmee je Sonos op je bestaande draadloze netwerk kunt installeren en afspelen, zonder dat je een bekabelde verbinding met een router of bridge nodig hebt. Het moet dus nog eenvoudiger zijn om met Sonos te beginnen. Zo kun je met bijvoorbeeld een Play:1 je smartphone, tablet of computer aansluiten op je draadloze netwerk, je favoriete muziekservices, zoals Google Play Music of Spotify, toevoegen en deze streamen. Later dit jaar lanceert Sonos de Boost, een nieuw product dat moet zorgen voor een sterker en robuuster netwerk voor het streamen van muziek in die omgevingen waar draadloos bereik de grootste uitdaging vormt, zo stelt het bedrijf. Voor meer informatie over deze software-update, waaronder compatibiliteit en ondersteunde apparaten, kun je kijken op www.sonos.com/rock-solid-wireless.
Set-up-Select-4f0ac5b04500f53aa14880803d6d3d97.jpg
    Mijn bestelling nog steeds niet binnen
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
En weer uitgesteld tot dinsdag.

Als ik woensdag geen bericht heb v verzenden, annuleer ik alles.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cuball

Member
19 feb 2013
73
0
9
Waarom zou je annuleren ? Je hebt toch aan mooie prijs kunnen kopen ? Of heb je die dringend nodig?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Dat niet. Maar mn vertrouwen in de shop daalt serieus!
 
Laatst bewerkt door een moderator: