• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sport Topic

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Dat gaat wel over
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ja?
263a.png


Zoon heeft net voetbaltornooi gedaan vanmorgen en vanmiddag kids run 1,5 gm.... Ben supertrotse papa!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Begin mei begonnen met fitness. Ik woog toen 90 kg. 1m 86,5 groot

Vorige week woog ik 84,5 kg

Ben enorm trots op mezelf, voel me lekkerder, kan mn energie kwijt, doe het enorm graag, en mn lijf zet uit. Lol

Ik zie echt al een groot verschil.

Qua voeding let ik er ook op, maar Ik kom zondig wel nog hoor.

Wil niet alles laten.

Nu, van plan om nog iets meer op voeding te letten en iets meer proteinen binnen te hebben.. Qua gewicht zit ii goed, wil enkel nog de slechte vetten omzetten in spieren.

Maw meer proteinen en minder koolhydraten (pasta, aardappelrn enz)

Ik eet ook eigenlijk meer dan vroeger lol, maar wel gezonder
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Die jongens van de brandweer hebben duidelijk teveel vrije dagen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Teveel? Te weinig ja! Na de hervorming ga ik er nog meer hebben!

Ik krijg nu te weinig verlof volgens mn gepresteerde uren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Moet je normaal niet zwaarder worden van fitness? Spieren wegen meer als vet.. Maar mss omdat je nu veel cardio doet dat je wat vet verliest en aangroei spieren nog wat meevalt..


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Als je combineert niet he, gewicht omlaag en vetmassa vervangen door spieren.

Dit in combi met voeding aanpassen, lukt aardig
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Vroeger ging ook veel gaan fitnessen, maar tot spijt hebben we geen fitness meer in jabbeke.
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Das idd wel jammer. Ik doe het ook echt graag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
En het gaat nog steeds goed. Te goed eigenlijk. Ik krijg commentaren dat ik moet stoppen met vermageren. Zit nu op 77 kg. Probleem is dat ik alles eet wat ik wil, maar ik blijf vermageren. Vreemd. Kan er niets aan doen. Fitness iets minder nu door de bouw (elec moet af zijn eind augustus) waardoor ik maar 1x week er geraak September is terug volle bak, kids zijn dan weer naar school , en kan dan weer 3x in de week gaan Mis het wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Voorzie minstens al 3x per week anderhalf à twee uur. Als je minder dan dat gaat, zal het weinig uithalen als je echt spiermassa wil bijkweken.
Ik zie net je reactie. (ben het hele topic eens aan het doorlezen) Dat klopt helemaal niet. Na iets meer dan 45min begin je eerder aan spierafbraak dan aan spieropbouw. (stresshormoon komt vrij, suikerreserves raken op waardoor op eiwit afbraak wordt overgegaan, ...) Als je echt spiermassa wil winnen doe je best korte sets, met enorm veel gewicht en weinig oefeningen (compound oefeningen). Dan heb je in een korte training heel zwaar getrained. Het belangrijkste is om daarna goed te eten en veel te rusten. Anders zal het met de spiermassa ook niet vlot vooruit gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Als je combineert niet he, gewicht omlaag en vetmassa vervangen door spieren.

Dit in combi met voeding aanpassen, lukt aardig
Heb je je vetpercentage ooit laten meten? Vet zet zich niet om in spiermassa. De enige manier is om het vet er af te trainen en de spiermassa bij te kweken. En dat simultaan doen is er maar zeeeer weinigen gegeven. Vooral mensen die al een enorme spiermassa hebben.   Ik wil je niet ontmoedigen, want sporten is heel erg fijn (ik mis het enorm!), maar laat zeker je vetpercentage in de gaten houden. Snel veel massa verliezen is gegarandeerd verlies aan spiermassa. Als je veel sneller vet verliest dan spieren is dat nog lang zo erg niet. Dan wordt je ook netjes mager. Maar vet verliezen en gelijktijdig spiermassa aankweken lukt zo goed als niemand. Zo werkt ons lichaam jammer genoeg niet. ('t zou geweldig zijn moest dat wel het geval zijn)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
ja hoor vet is met 2 verminderd en spiermassa is toegenomen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
2% vet verminderd of 2kg vet kwijt? Als je vet in massa gelijk blijft en je spiermassa neemt toe dan vermindert je vetpercentage ook.
1f609.png
In beide gevallen (2% of 2kg) goed gewerkt!
263a.png
  Hoeveel spiermassa zou je zijn bijgekomen (kg of %)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik weet de getallen niet meer vanbuiten hoor. Is een week geleden de test.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Je voelt je blijkbaar een stuk beter. Da's ook geen detail. Misschien nog wel belangrijker dan die getalletjes.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Jup. Enige minpunt, is dat al mijn broeken van mn gat vallen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ach, de kleerkast een vullen met nieuwe spullen is af en toe ook eens fijn.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
3 weken geleden ook weer begonnen met trainen. Pfff, wel stom om met zo lichte gewichtjes te trainen, maar tot nu toe gaat het nog goed. De vermoeidheid neemt niet echt toe. Als ik het zo kan houden kan ik weer stilletjesaan naar wat deftigere gewichten opbouwen.
263a.png


Terug op mijn oude niveau geraken zal moeilijk worden. Maar het is ook geen must meer. Zolang ik maar plezier beleef.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: