• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Star Wars The Force Awakens

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
RE:

Jake zei:
Vandaag swtfa gezien ,goede film ,doet ep. 1,2 en 3 volledig vergeten. Mocht wel 10 min. minder lang zijn en de bad guy vond ik niet zo imposant als Darth Vader .Eens dat hij z'n masker heeft afgedaan kwam hij als een bleitend klein kind over.
1f914.png
Toch van genoten en een dikke 8/10 waard.
1f44d.png
Volledig mee eens. Bad guy was gewoon veel te soft. Nu moest wel voor het verhaal maar toch.. Ik hoop dat hij in de volgende echt wel mature en really bad ass wordt. Hij is immers de meest gevreesde in het heelal..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Skank zei:
Volledig mee eens. Bad guy was gewoon veel te soft. Nu moest wel voor het verhaal maar toch.. Ik hoop dat hij in de volgende echt wel mature en really bad ass wordt. Hij is immers de meest gevreesde in het heelal..
mature en really bad ass? Denk eerder :
 

Bijlagen

  • Disney-acquires-Lucasfilm-Bring-on-the-Star-Wars-mashups.jpg
    Disney-acquires-Lucasfilm-Bring-on-the-Star-Wars-mashups.jpg
    15 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://vimeo.com/151719063</woltlab-metacode>

de cgi effects^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
A*Brand NewBox zei:
Straf... ze geven de grote lijnen van het verhaal gewoon weg. Spoiler alert!
Ik neem aan dat de meeste hem intussen wel gezien hebben?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
star wars nog eens gezien in dolby cinema eindhoven.

Ik kon niet zeggen dat een een grote meerwaarde was. Geluid stond naar mijn mening iets te luid, dat vliegtuig scherp klinkt als het over komt... oké. Maar wanneer je dialoog al scherp in je ogen zit, weet je dat er veel momenten in de film zullen zitten die er over zijn. De sneeuw tussen de bomen bracht wat geluid van boven. De brillen hadden een reflecterende laag, waardoor je huid licht terug kaatst... net alsof je bril vuil was.

Nu vele de film hebben gezien: Ben ik de enige die vind dat enorm veel elementen uit deze film een verzameling is van de vorige films? Woestijnplaneet als tattooing, Rey: technisch genie, sterk in the Force, mysterie rond ouders... Death Star 3.0 Fighters vernietigen death Star. ...... starkiller base. Maz Kanata nieuw - Mos Cantina oud. R2D2, hide the plans - BB8, hide the map.

Ik ben een met de Dark side en wil mijn zoon er voor doden! ...ik ben een met de Dark side en dood mijn vader (solo) Snoke + Ren ........ Palpatine + vader

....ook Rey haar vooruitgang. Ze gaat van een tech nerd die zichzelf amper kan voeden voor een hele week. ...tot Jedi mind tricks, Kylo Ren verslaan, Luke opsporen, etc... zonder enige hulp! Luke had 3 films lang training nodig van een jedi Master & een +100 jaar oude Force god/ tuinkabouter om een deftige gevecht aan te gaan!

De film had ook wat meer dialoog mogen bevatten over het verhaal, personages, wat er gebeurde, gevolgen van vernielen van planeten, capital/ senaat ... Nope .... poof, oh well, that's gone, moving on!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Deel 8 is in de maak:

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://youtu.be/GQQMLE4FuIQ</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
SW - filmfan movie

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=Djo_91jN3Pk</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DarthDave

Member
25 feb 2015
29
2
8
Ben hem zaterdag 12 maart gaan zien. Snelle film verveelde geen minuut is zeker niet slecht. Het begin van de film was precies een moderne versie van de landing van Normandie. Voor mij is deze film een nieuwe moderne versie van SW A New Hope.

Ga ik de volgende films zien? zeker en vast zelf kopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
inderdaad. Veel herkenbaar uit de oude films. (Hierboven achter de spoiler tag)

Het enige, bij de oude zat vond ik meer inhoud/ diepgang bij gebeurtenissen. De nieuwe film gebeurde vaak visueel gigantische dingen, maar kwam context, verhaal, emotie werd er geen aandacht aan gegeven...

#poef% planet gone..... moving on.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
mysteryliner zei:
inderdaad. Veel herkenbaar uit de oude films. (Hierboven achter de spoiler tag)

Het enige, bij de oude zat vond ik meer inhoud/ diepgang bij gebeurtenissen. De nieuwe film gebeurde vaak visueel gigantische dingen, maar kwam context, verhaal, emotie werd er geen aandacht aan gegeven...

#poef% planet gone..... moving on.
Ik denk dat die "referenties" ook wel bedoeld zijn om een jonger publiek naar de oudere films te lokken. Maar inderdaad in het verhaal zitten eigenlijk enorm veel gelijkenissen met de oudere films. Nu, zolang de films niet saai worden, maak ik me daar niet druk in en ga ik sowieso de opvolger ook bekijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator: