• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

svs pb 13 ultra

  • Onderwerp starter Deleted member 69
  • Startdatum
D

Deleted member 69

Guest
Op dit forum zitten een aantal eigenaars van de svs pb 13 ultra. Een topmachine, dat weten we ondertussen toch allemaal. Maar diep in jezelf knaagt het... er is een nieuw beest uit, de pb 16 ultra. Welke nog verder gaat dan wat je nu al hebt.

Het upgrade virus loert achter de hoek, dilema, upgraden of niet... Wat doe je met je oude pb 13 ultra.

Wel beste forumfriend, ik wil je er met plezier vanaf helpen tegen een goede prijs
263a.png
Aangezien het een redelijk zwaar bakbeest is verwacht ik ook dat je even helpt om hem naar boven te krijgen
263a.png


Wie durft de nieuwe pb 16 ultra aan? Al dan niet in dual setup?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Zeeman zei:
Op dit forum zitten een aantal eigenaars van de svs pb 13 ultra. Een topmachine, dat weten we ondertussen toch allemaal. Maar diep in jezelf knaagt het... er is een nieuw beest uit, de pb 16 ultra. Welke nog verder gaat dan wat je nu al hebt.

Het upgrade virus loert achter de hoek, dilema, upgraden of niet... Wat doe je met je oude pb 13 ultra.

Wel beste forumfriend, ik wil je er met plezier vanaf helpen tegen een goede prijs
263a.png
Aangezien het een redelijk zwaar bakbeest is verwacht ik ook dat je even helpt om hem naar boven te krijgen
263a.png


Wie durft de nieuwe pb 16 ultra aan? Al dan niet in dual setup?
263a.png
Als eigenaar van een "dual PB13 ultra" setup denk ik dat je echt niet veel exemplaren gaat vinden die nu effe plots in de verkoop gaan. De PB16 mag dan wel een beest zijn, de prijs is ook enorm ... en dan de herverkoopwaarde van audo-spul is altijd relatief laag waardoor een flinke opleg steeds nodig is.

Neenee, mijn PB13 Ultra's blijven hier tot ze effectief kapot zijn denk ik
1f608.png
1f608.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: