• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

SVS PB-2000

Daywalker

Member
11 sep 2014
55
0
9
Waar kan ik deze SUb best aankopen. Wel belangrijk ik hou niet van online verkoop.

Ben ook niet bang om er zelf een paar uurtjes voor in de auto te kruipen.

Grtz

Gert
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ik heb de mijne bij lsound gekocht omdat de levertijd bij hificorner 3 weken was.

Bij lsound op maandag besteld en op vrijdag was hij er. De service was erg goed daar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

filmen

Member
12 dec 2014
126
0
19
Dan heb ik ook even een vraag

Is er toevallig iemand die er ene wilt verkopen? Ik zoek ook nog een sub maar twijfel nog maar deze zit er zeker bij en aangezien de meerderheid hier ene van svs heeft neem ik aan dat deze goed zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
filmen zei:
Dan heb ik ook even een vraag

Is er toevallig iemand die er ene wilt verkopen? Ik zoek ook nog een sub maar twijfel nog maar deze zit er zeker bij en aangezien de meerderheid hier ene van svs heeft neem ik aan dat deze goed zijn
Ze zijn zeker goed maar erg veel 2e hands ga je niet direct vinden denk ik. Als je tijd genoeg heb kan je natuurlijk rustig uitkijken. Als je echter een erg "oude" SVS koopt is deze wel niet van hetzelfde niveau als de nieuwere generatie met nieuw ontwikkelde woofers en digitale amps/sturing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ik heb een PB-2000 en ben er zeer tevreden van. In de toekomst zou ik er misschien nog een 2e willen bijzetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

filmen

Member
12 dec 2014
126
0
19
Moet geen 2de hands zijn maar mag kon altijd eens horen he als er dan toevallig iemand de zijne wilt wegdoen doe ik hem en mij een plezier

Die prijs van bij hificorner is dat tijdelijk of altijd aan doe prijs van 799 want staat in een andere kleur.

En de volgende 2 twijfelde ik ook tussen velodyne werner heeft deze staan en is er content over en dan een REL
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Andere kleur? De PB-2000 is enkel in black ash te verkrijgen en kost altijd 799euro.

De SB-2000 is black ash en piano lak zwart te krijgen, maar voor film ben je beter af met een PB.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

filmen

Member
12 dec 2014
126
0
19
Neen de prijs stond in een andere kleur

Geen probleem heb juist gezien dat de als ge het object aanklikt het bij de rest ook in het rood staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Velodyne is net dat ietsje beter dan svs...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Ik weet mss een "tweedehands" staan Splinternieuw, weekje oud. Helaas valt hij te groot uit in zn woonkamer,..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Daywalker

Member
11 sep 2014
55
0
9
Thx Groningen is verder
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
En fluissie heeft die van djaxx overgenomen dacht ik. En Djaxx had die ook 2ehands.

Het gaat dus hier al minstens over een 4ehands. Niet dat het iets uitmaakt wss, maar kwou het toch even melden.

Hificorner en lsound shippen die beestjes gratis tot aan uw deur. Dat scheelt redelijk wat in brandstof.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Daywalker

Member
11 sep 2014
55
0
9
mja, fuel 4 free. als ik hem kan horen spelen maakt het niet veel uit wss.

op wat moet ik letten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Klopt, ik had die van zeeman overgenomen hier. Hij had hem nieuw aangekocht bij hificorner. Toen hij bij flussie aankwam was hij zeker nog in perfecte staat. Echter zei jeroen me toen wel dat de verkeerde grill erop zat, was een fout die bij enkele exemplaren was voorgekomen toen. Hij had toen een afspraak en mocht deze gaan inruilen gratis, dus die zou er normaal gezien mogen opzitten. Dat hij paar keer is doorverkocht moet je daarvoor niet afschrikken maar ik zou dit serieus meerekenen in het bedrag dat je wil bieden. Speelde hier echt wel ferm toen.

Edit: heb nu pas de link bekeken, zijn vraagprijs is gewoon belachelijk. Ik heb hem maar zoveel betaald toen ik hem van zeeman overnam. jij word dus al de 5 de eigenaar. Zou persoonlijk niet meer willen geven dan 500 euro dan. Ik zou zelf nooit een sub aankopen die al 5 keer van eigenaar verandert is...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Daywalker

Member
11 sep 2014
55
0
9
Dit is nuttige info. Bedankt voor de eerlijke reacties allemaal. Dan kan ik gelijk een nieuwe gaan halen bij hificorner.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Daywalker

Member
11 sep 2014
55
0
9
Ik heb toch de svs gekocht van Joost Ben hem net gaan halen en hij staat al te brommen.

Hij was nog steeds in perfecte staat en heb hem horen spelen( dat deed hij feilloos). Joost heeft hem nog in de koffer gezet waar ik hem netjes is een deken naar Belgie gereden heb. Hij is nu terug korter bij van waar hij de eerste keer vertrokken is.

Heb een kopietje van de originele factuur en hij blijkt net geen jaar oud.
 
Laatst bewerkt door een moderator: