• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Tattoo fanaten?

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Wat ben je aan het laten zetten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Had vroeger de klassieke fout op heel jonge leeftijd. Een tekening waar ik altijd veel spijt gehad heb. Soort doodskop (lol).

3 jaar geleden via via binnen gestapt bij de beste van belgie en die heeft deze voor mij gecoverd in polynesian style.

Met huidskleur inkt enzo, ferm gedaan.

Het voordeel is dat daar een wachttijd is van minstens 10 maanden waardoor je erg lang kan nadenken en twijfelen.dus 2 jaar geleden is bovenarm gedeeltelijk gedaan ( boven elleboog tot schouder).

Vorig jaar terug afspraak gemaakt en ben 14 dagen geleden dus terug geweest voor sessie 1 van 2.

Nu word binnenkant bovenarm gedaan en rechtsbovenaan rug. Rechtsbovenaan zal rug dus 1/4 gedaan zijn. Binnen 2weken sessie 2.

Daar stopt het dan ook meteen.

Mijn vrouw heeft er ook een erg mooi laten zetten daar. Fijne stengels met bloemen en vogeltje met de naam van onze dochter in. Erg fijn en mooi geplaatst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ah, OK. Redelijk veel werk dus. Ik ben benieuwd naar het resultaat.   Mijn vriendin heeft ook een back-piece. Ook met bloemen maar in oriëntaalse stijl. Ze heeft ook een zwaluw op elke voet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Zal bij deze ff paar pics posten, moet na de zomer nog een uurtje terug voor nog beetje bij te werken maar in principe is ze nu klaar. Mag wel na bijna 20uur
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Heeft wel iets maar ik vind het teveel...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Dat is natuurlijk ieder zen goesting e. En dit is echt de oppervlakte da ik wilde. Als ik t shirt aanheb zie je 95% van de tattoo niet. Daarom liever schouders en rug. het is ook een vrij stoere stijl vind ikzelf die vrij idioot is als ze echt klein word gezet, krijg je er ook ni genoeg in verwerkt.

Ben er in elk geval erg content mee
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Uiteraard. En wat is de betekenis? Of niets?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Jawel zit volledig vol met betekenis. Echt teveel bijna om op te sommen. Turtle op de rug bv is gevorm door het teken voor meisje in polynesian en met de m in verwerkt, eerste letter van mijn dochter haar naam.

de token binnenkant bovenarm staat voor mij bovenaan daaronder verbonden met de tiki die mijn vriendin voorstelt die op haar beurt verbonden is met een hartje aan tiki die mijn dochter voorstelt. Beide met ogen dicht daar mijn tiki met open ogen over hen waakt
263a.png


De driehoeken zijn haaietanden die kracht voorstellen.

De band bovenaan schouder is de levensband die de schepping en evolutie voorstelt. Zitten ook levensgenieterssymbolen in.

Zo kunnen we nog wel even doorgaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Turtle can be the most important and popular element in Polynesian culture. It’s connected to many meanings and the most common ones are long life (eternity), wellness, fertility, union, family and harmony. It also symbolizes the navigator.

Turtle plays an essential role in Polynesian culture. The sea is regarded as the source of food and Polynesian people believe that it’s also the world beyond, in which they will rest after death. And because turtles can freely move between the sea and lands, Polynesian people believe that they will bring them to their destination, the rest place.

Turtle are often designed with many complex patterns and symbols to express plenty of meanings. We will list one complex turtle design below.

Two “enatas” combined are one form of turtle. Other forms are turtle shells combined together, like the ones represented in the picture below the header.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Heeft wel iets maar ik vind het teveel...
Ik vind die kleine dingen juist niks. Zet dan geen tattoo he.   Djaxx: Netjes gedaan. Lekker strakke lijnen en de hoekjes zijn mooi strak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Jawel zit volledig vol met betekenis. Echt teveel bijna om op te sommen. Turtle op de rug bv is gevorm door het teken voor meisje in polynesian en met de m in verwerkt, eerste letter van mijn dochter haar naam.

de token binnenkant bovenarm staat voor mij bovenaan daaronder verbonden met de tiki die mijn vriendin voorstelt die op haar beurt verbonden is met een hartje aan tiki die mijn dochter voorstelt. Beide met ogen dicht daar mijn tiki met open ogen over hen waakt
263a.png


De driehoeken zijn haaietanden die kracht voorstellen.

De band bovenaan schouder is de levensband die de schepping en evolutie voorstelt. Zitten ook levensgenieterssymbolen in.

Zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Kijk, daar is bij nagedacht. Niet zomaar wat zwart op je lichaam laten zetten. Top!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Yup, ben er super tevreden van.

Mja , klein is in deze stijl ni gepast ma ieder zen ding e.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ik vind die kleine dingen juist niks. Zet dan geen tattoo he.



Djaxx: Netjes gedaan. Lekker strakke lijnen en de hoekjes zijn mooi strak.

Elk zn ding. Ik vind klein iets fijner en juist mooier en meer betekenis vol ipv gans je lijf vol te zetten met dingen waar je niks meer uit kan maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ieder zen ding, jij moet er ook helemaal niets kunnen uit maken. Die tattoo is voor mij, ik moet er aan uitkunnen. Enige reden waarom ik ze post is omdat Rho het resultaat graag wilde zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Is altij leuk om es te zien he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ieder zen ding, jij moet er ook helemaal niets kunnen uit maken. Die tattoo is voor mij, ik moet er aan uitkunnen. Enige reden waarom ik ze post is omdat Rho het resultaat graag wilde zien.
En het resultaat vind ik zeker wel geslaagd. Zeker omdat je er zelf betekenis in gestoken hebt die voor jou belangrijk is.
 
Laatst bewerkt door een moderator: