• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Trakt.tv

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
StefaanD zei:
imgnocache is blijkbaar niet toegelaten als BB code of wordt niet ondersteund want op die manier zou ik het eventueel kunnen oplossen.

Zou wel eens te maken kunnen hebben met caching van beelden op forum niveau.
Paste eens de url van een traktbanner, misschien kan kan ik iets proberen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Trakt heeft zijn website helemaal gerestyled. Widgets zouden er nog moeten zijn, maar de code lijkt veranderd. Kan er ook niets over terugvinden op de Trakt.tv website.

Ah dan maar zonder widget verder
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Vanuit webdev oogpunt trekt die nieuwe site op niets :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik begrijp niet waarom ze een site online zetten waarop niets werkt. En nu moeten ze alles vlug in orde maken, waarom dit niet eerst in orde maken en dan de site online zetten. Dit is al even dramatisch als 9Lives 2.0, dus ik vrees dat ze veel leden gaan kwijtspelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Chr1st0f zei:
Dit is al even dramatisch als 9Lives 2.0, dus ik vrees dat ze veel leden gaan kwijtspelen.
Het erge is nog het feit dat VIP users nu gaan afhaken, want de site werkt gewoonweg niet.. hét belangerijkste, de automatische tracking is stuk.. de eerste beste die nu met een soortgelijke ding afkomt met een xbmc addon, is vertrokken.

Die site beheerder heeft duidelijk niet goed gelezen hoe aan een site te verdienen en zeker al niet gelezen hoe je een project aanpakt zoals dat... *zucht*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Serieus? Tracking gaat ook niet meer ? Straks es zien nr site
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Snap er ook de ballen van, nix werkt nog op die site... Jammer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Gisteren op ipad de nieuwe site bekeken. Werkte enorm traag, onoverzichtelijk ,en de wiget werkt idd niet meer. De app binnen xbmc werkte ook nier meer, maar daar zal wel snel verandering in komen.

Nu vandaag op de site op pc gekeken en moet zeggen, daar werkt het wel prettig en overzichtelijk. Meer zelfs i love it. Ik hoop dat het ipad even vloeiend wordt. De apps moeten op ipad moeten ook wel een update krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
djaxx zei:
Snap er ook de ballen van, nix werkt nog op die site... Jammer
Even volhouden, rustig voorzitten en op je gemak bekijken. Er werkt echt wel veel. Het ziet er allemaal even anders uit, maar slecht is het niet. Ik vind het alvast een verbetering nu ik het op pc gezien heb
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Op de iPad is het inderdaad niet vooruit te branden, vaak melding 'pagina moet opnieuw geladen worden wegens probleem'

Scrobbing werkt wel nog via Plex, maar bijvoorbeeld uTrakt op m'n iPad werkt niet meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik gebruik ook utrakt, app moet bijgewerkt worden. Scrobbling via xbmc zou ook weer moeten werken

Ze hebben blijkbaar 2.0 erop gegooid omdat versie 1 gewoon niet meer trok en er geregeld uitlag. Vandaar hun snelle beslissing toch al 2.0 erop te zette. Ik vind het niet slecht. De aanpassingen komen wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ondertussen werkt het al vlotter op de PC. Vorige week werkte het voor geen meter. Maar er zitten toch wel nog wat aardigheden in imo. Een film raten gaat enkel van in je dashboard. Niet vanaf de detailpagina van een film of vanaf de zoek pagina.

En op m'n ipad/iphone laadt het voor geen meter en bugged het keihard. Inchecken enzo werkt helemaal niet vanaf m'n iphone.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Heb al gemerkt dat het op de ipad veel beter werkt als je hem in de lengte richting draait. Er is nog werk aan maar het gaat al beetje vlotter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ik kan geen films meer verwijderen uit m'n watchlist. Nog iemand met dit probleem?

Scrobbling vanuit Plex is ook gebroken bij mij.

Voor de iPhone gebruikt ik nu die CheckTrakt. Daarvoor is net een update uitgekomen en dat lijkt te werken. Heb er wel niet op gelet als het ook voor de iPad is. uTrakt werd precies niveel meer aan gewerkt en dat was al een tijdje buggie onder iOS7 en iOS8.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ale weeral bijna maand en half verder. Ze geven met mondjesmaat updates. Het werkt via hun site wel al pak degelijker vind ik. Jammer dat utrakt nog niet werkt. Ik ben wel iedereen die ik volg ineens kwijt,wtf? Kunnen we geen topic openen met de namen van de mensen die willen/kunnen gevolgd worden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Gebruik dit topic gewoon voor zo'n dingen :). Nuja, trakt zal nog wel lang duren, ze hebben blijkbaar maar één fulltime dev die aan de site werkt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Djaxx, checktrakt werkt, maar is iets minder uitgebreid als utrakt dacht ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
@stijn.

Mss in de beginpost de usernames plaatsen van de mensen die trakt gebruiken? Ik mag altijd gewoon onder Djaxx worden toegevoegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator: